Шукати в цьому блозі

4/14/2017

Результати експертних контрольних робіт у 8 класі



Відповідно до планів роботи управління освіти і науки обласної державної адміністрації та Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти на 2017 рік, з метою забезпечення контролю за діяльністю навчальних закладів області, місцевих органів управління освітою та методичних установ щодо cтану викладання предмета “фізика”, виконання навчальних програм, кадрового, навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення, організації методичної роботи з педагогічними працівниками, які викладають навчальний предмет, з 27 лютого по 17 березня 2017 року у 7-11 класах загальноосвітніх навчальних закладах області було написано ряд експертних контрольних робіт.
Результати та аналіз експертних контрольних робіт у 8 класі.


У розрізі шкіл області найвищі результати показали учні 8 класу Вілійського НВК Шумського району (вчитель  Михальчук В.М), Тернопільської української гімназії ім. І.Франка (вчитель  Ремез Г.А), .Козівської гімназії ім. В.Герети (вчитель Здеб В.Я.), НВК "ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія" м. Хоростків (вчитель Дроздюк О.І.),  Гусятинської ЗОШ І-ІІІ ст. (вчитель  Вацлавів О.І.), НВК "ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія" м. Копичинці (вчитель  Буцій О. В) та Підволочиської ЗОШ І-ІІІ ст. (вчитель Кравчук Н.Я.) показник якості навченості учнів яких становить понад 60 %.
          Високий рівень навчальних досягнень продемонстрували 14 відсотків восьмикласників, достатній – 44, середній – 32 та початковий 10 вісотків учнів восьмого класу.

Діаграма. Якість засвоєння навчального матеріалу учнями 8 класу.

Більшість учнів 8 класу вміють користуватися амперметрами та вольтметрами, визначають ціну поділки вимірювального приладу, розуміють поняття сила струму та електричний заряд, знають означення сили струму. Проте значна частина восьмикласників не розуміє причини існування електричного опору і, як наслідок, не вміють розраховувати опір провідників, на низькому рівні сформовані вміння застосовувати закон Кулона при розрахунку величини взаємодії заряджених тіл.

Із текстами завдань можна ознайомитися за посиланням: Експертна контрольна робота.8 клас.
 

4/13/2017

Експертні контрольні роботи у 7 класі



Відповідно до планів роботи управління освіти і науки обласної державної адміністрації та Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти на 2017 рік, з метою забезпечення контролю за діяльністю навчальних закладів області, місцевих органів управління освітою та методичних установ щодо cтану викладання предмета “фізика”, виконання навчальних програм, кадрового, навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення, організації методичної роботи з педагогічними працівниками, які викладають навчальний предмет, з 27 лютого по 17 березня 2017 року у 7-11 класах загальноосвітніх навчальних закладах області було написано ряд експертних контрольних робіт.
Результати та аналіз експертних контрольних робіт у 7 класі.

 
У цілому  високий рівень навчальних досягнень продемонстрували 12 відсотків учнів, достатній – 34,середній – 39 та початковий 15 вісотків семикласників. 

У розрізі шкіл області найвищі результати показали учні 7 класу Чортківської ЗОШ І-ІІІ ст., (вчитель Скриник В.Я.), Шумської ЗОШ І-ІІІ ст. Шумської ОТГ (вчитель Німець О.В), показник якості навченості учнів яких становить 62 % та Конюхівської ЗОШ І-ІІІ ст. Козівського району (вчитель Сташків О.П.).

       Учні 7 класів виявили глибоке розуміння програмового навчального матеріалу, вміння самостійно встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, виявляти закономірності, аналізувати, узагальнювати, робити висновки, аргументуючи їх .
Діаграма. Якість засвоєння навчального матеріалу учнями 7 класу.

Семикласники добре засвоїли поняття сили, вміють шукати рівнодійну сил, порівнювати сили, що відрізняються за величиною та напрямком дії, вміють вимірювати величину сили за допомогою динамометра, розуміють причину виникнення сили тертя та способи її усунення. Проте на низькому рівні сформоване вміння користуватися графіками, значна частина учнів не розуміє причину виникнення сили пружності та не вміє застосовувати закон Гука, на низькому рівні сформовано поняття густини речовини. 
Із текстами завдань можна ознайомитися за посиланням: Експертна контрольна робота.7 клас.