Шукати в цьому блозі

4/21/2017

Результати експертних контрольних робіт у 9 класі

Відповідно до планів роботи управління освіти і науки обласної державної адміністрації та Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти на 2017 рік, з метою забезпечення контролю за діяльністю навчальних закладів області, місцевих органів управління освітою та методичних установ щодо cтану викладання предмета “фізика”, виконання навчальних програм, кадрового, навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення, організації методичної роботи з педагогічними працівниками, які викладають навчальний предмет, з 27 лютого по 17 березня 2017 року у 7-11 класах загальноосвітніх навчальних закладах області було написано ряд експертних контрольних робіт.
Результати та аналіз експертних контрольних робіт у 9 класі.

У розрізі шкіл області найвищі результати показали учні 9 класу Тернопільського технічного ліцею (вчитель Дворницька Г.І.), Тернопільської Української гімназії ім. І.Франка (вчитель Киричук Н.В.), Кременецької спеціалізованої школи І-ІІІ ст. (вчитель Боднійчук А.В.) та Скориківської ЗОШ І-ІІІ ст. (вчитель Хорошун Ю.Л.) показник якості навченості учнів яких становить понад 65 %.

Високий рівень навчальних досягнень продемонстрували 17 відсотків дев'ятикласників, достатній – 51, середній – 27 та початковий 5 вісотків учнів дев'ятого класу.

Діаграма. Якість засвоєння навчального матеріалу учнями 9 класу.


Більшість учнів 9 класу вміють користуватися вимірювальними приладами, визначають ціну поділки вимірювального приладу та номінальне значення вимірювальної фізичної величини, розуміють особливості прохоження струму у різних сердовищах і в змозі класифікувати речовини за здатністю проводити електричний струм, знають сферу застосування електролізу, вміють аналізувати графічну інформацію. 
Значна частина дев’ятикласників не може обгрунтувати природу електричного струму у різних середовищах, знаючи на посередньому рівні закони електролізу не здатні його застосувати при розрахунку задач на явище електролізу.
      Із текстами завдань можна ознайомитися за посиланням: Експертна контрольна робота. 9 клас.

4/14/2017

Результати експертних контрольних робіт у 8 класі



Відповідно до планів роботи управління освіти і науки обласної державної адміністрації та Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти на 2017 рік, з метою забезпечення контролю за діяльністю навчальних закладів області, місцевих органів управління освітою та методичних установ щодо cтану викладання предмета “фізика”, виконання навчальних програм, кадрового, навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення, організації методичної роботи з педагогічними працівниками, які викладають навчальний предмет, з 27 лютого по 17 березня 2017 року у 7-11 класах загальноосвітніх навчальних закладах області було написано ряд експертних контрольних робіт.
Результати та аналіз експертних контрольних робіт у 8 класі.


У розрізі шкіл області найвищі результати показали учні 8 класу Вілійського НВК Шумського району (вчитель  Михальчук В.М), Тернопільської української гімназії ім. І.Франка (вчитель  Ремез Г.А), .Козівської гімназії ім. В.Герети (вчитель Здеб В.Я.), НВК "ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія" м. Хоростків (вчитель Дроздюк О.І.),  Гусятинської ЗОШ І-ІІІ ст. (вчитель  Вацлавів О.І.), НВК "ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія" м. Копичинці (вчитель  Буцій О. В) та Підволочиської ЗОШ І-ІІІ ст. (вчитель Кравчук Н.Я.) показник якості навченості учнів яких становить понад 60 %.
          Високий рівень навчальних досягнень продемонстрували 14 відсотків восьмикласників, достатній – 44, середній – 32 та початковий 10 вісотків учнів восьмого класу.

Діаграма. Якість засвоєння навчального матеріалу учнями 8 класу.

Більшість учнів 8 класу вміють користуватися амперметрами та вольтметрами, визначають ціну поділки вимірювального приладу, розуміють поняття сила струму та електричний заряд, знають означення сили струму. Проте значна частина восьмикласників не розуміє причини існування електричного опору і, як наслідок, не вміють розраховувати опір провідників, на низькому рівні сформовані вміння застосовувати закон Кулона при розрахунку величини взаємодії заряджених тіл.

Із текстами завдань можна ознайомитися за посиланням: Експертна контрольна робота.8 клас.