Шукати в цьому блозі

5/10/2019

Всеукраїнський фестиваль науки - 2019!



Запрошуємо учнів, учителів та всіх охочих до участі в заходах, які відбудуться у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя в рамках Всеукраїнського фестивалю науки- 2019!
Заходи розпочинатимуться о 14:30 в читальній залі науково-технічної бібліотеки (вул. Руська, 56, 3 поверх 2 корпусу ТНТУ).

16 травня (четвер) – Міжнародний день світла (The International Day of Light, під егідою UNESCO).

1. Юрій Скоренький «Fiat lux! – Нехай буде світло!»;
2. Віталій Мочарський «Лазер – найвизначніший винахід людства?»;
3. Марічка Юрчак «Мистецтво та світло: все ясно»;
4. Олександр Крамар «Оптичні ілюзії».

17 травня (п’ятниця) – науково-популярні лекції «Горизонти науки»-2019

1. Андрій Недошитко «Інтелектуальні системи: розумне все і всюди»;
2. Михайло Стрембіцький «Як працюють наземні станції систем
космічного зв'язку»;
3. Юрій Скоренький «Нові визначення одиниць основних фізичних
величин в SI».

Під час заходів на сторінці http://www.facebook.com/PhysicsDeptTNTU буде пряма трансляція.
На завершення учасники заходів матимуть змогу відвідати наукові та навчальні лабораторії.


ШановнІ КОЛЕГИ!
Запрошуємо Вас взяти участь 20 травня 2019 року
у Міжнародній науково-практичній конференції
«ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ, ХІМІЇ, БІОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИЧИХ НАУК У КОНТЕКСТІ ВИМОГ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ»
Конференція відбудеться у ТНПУ ім. В. Гнатюка.
Учасники конференції матимуть унікальну можливість поспілкуватися із авторами підручників з фізики та науковцями,  які залишили вагомий слід у методиці фізики.
У програмі конференції заплановані наступні доповіді:

ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ ТА ІНТЕГРАЦІЯ У ПРОЦЕСАХ ФОРМУВАННЯ СТРУКТУРИ Й ЗМІСТУ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Засєкіна Т.М. Кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ

ДИДАКТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЗМІСТОВО-ПРОЦЕСУАЛЬНИХ СКЛАДНИКІВ НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧИХ НАУК
Подопригора Н. В.  Доктор педагогічних наук, доцент, Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка МОН України, м. Кропивницький

КОМПЕТЕНІСНИЙ ПІДХІД ЯК ПАРАДИГМА СУЧАСНОЇ ШКІЛЬНОЇ ФІЗИЧНОЇ ТА ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ.
Головко М. В. Кандидат педагогічних наук, доцент, старший науковий співробітник, Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ

РОЛЬ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ
Igor Lashkevych (Лашкевич І. М.)  Profesor investigador SNI nivel I e integrante del Cuerpo Académico de Doctorado, SEPI-UPIITA-IPN (Професор академії базових наук професійного інтердисциплінарного підрозділу інженерії та передових технологій Національного політехнічного інституту (Мехіко, Мексика))

4/22/2019

«STEAM-House» у Тернополі!



Шановні колеги!
На виконання п. 4 наказу ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» від 28.02.2019 № 19 «Про проведення змагань з моделювання «розумних» пристроїв «STEAM-House» відділ STEM-освіти проводить навчальний тренінг на тему «Впровадження в освітній процес технології Інтернет речей (ІоТ)» з метою реалізації концептуальних засад Нової української школи щодо посилення розвитку освіти наукового спрямування, яка базується на дослідно-орієнтованому навчанні, на поглибленому вивченні профільних предметів та набутті молоддю ключових компетентностей.
Коло питань тренінгу:
- актуальність технології ІоТ
- основні поняття технології ІоТ;
- особливості створення пристроїв за технологією ІоТ;
- підготовка учнівської молоді до участі у змаганнях з моделювання розумних пристроїв «STEAM-House».
На тренінг запрошуємо вчителів інформатики, фізики, технології, керівників гуртків технічного спрямування закладів освіти.
Форма проведення: очна (6 годин).
Графік проведення: м. Миколаїв - 3 травня, м. Дніпро - 13 травня, м. Київ - 15 травня, м. Тернопіль - 17 травня 2019 року.
Для участі у тренінгу та отримання сертифіката за результатами навчання необхідно індивідуально зареєструватися відповідно до територіальної приналежності на сайті за посиланням: http://steam.accord-group.com/ (розділ «Тренінг ІоТ») до 26 квітня 2019 року.
У зв’язку з обмеженою кількістю місць у навчальних групах (30 осіб) організаційний комітет залишає за собою право обирати слухачів за мотиваційним есе. Запрошення та матеріали для підготовки до тренінгу буде надіслано 27-29 квітня 2019 року.
Проект реалізується за підтримки компаній Програми Мережних академій Cisco, Accord Group, IT-Integrator та КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти», КЗ «Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», КЗ «Тернопільський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», навчального центру «STEAM-train».

4/05/2019

Орієнтовні вимоги до змісту атестаційних робіт для учнів 9 класу з фізики


Атестаційна робота укладається вчителем із завдань різних типів і рівнів складності з усіх розділів базового курсу фізики співвідносно навчальному часу, передбаченому на вивчення певної теми. Завдання добираються вчителем так, щоб вони надали можливість визначити   розуміння учнями основних фізичних понять і законів, уміння аналізувати фізичні явища та процеси, сформованість навичок розв’язання задач.
Для укладання атестаційних робіт учитель може використовувати збірники завдань для проведення державної підсумкової атестації з фізики, або інші збірники завдань з фізики, що мають відповідний гриф. Час, який відводиться на виконання атестаційної роботи, типи завдань та їх кількість в атестаційній роботі, кількість варіантів атестаційних робіт визначає вчитель.