Шукати в цьому блозі

8/21/2019

Серпнева методична студія Методистів Фізики


Тема Методичний супровід забезпечення якості освіти в умовах реалізації концепції "Нова українська школа" при вивченні трудового навчання.
Матеріали заходу:




Електрокардіостимуля́тор —

6.           Формування творчого мисленняшколярів  на уроках фізики шляхом реалізаціїнаскрізної змістової лінії «Здоров´я і безпека».







8/20/2019

Серпнева методична студія Методистів трудового навчання

Тема Методичний супровід забезпечення якості освіти в умовах реалізації концепції "Нова українська школа" при вивченні трудового навчання.
Матеріали заходу:



6/23/2019

Тренінг учителів фізики у ТОКІППО


19 червня 2019 року у Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти відбувся тренінг учителів-тренерів, які викладатимуть  фізику та астрономію  з 1 вересня поточного року в 11 класі. Під час заходу методист ТОКІППО Гайда В. Я. акцентував увагу присутніх на питаннях формування самоосвітньої компетентності учнів під час реалізації практичної складової навчального фізичного експерименту. Презентував наповнені навчальним контентом блоги «Експеримент» (Режим доступу https://fizikternopil.blogspot.com/),
«7 клас» (Режим доступу https://ternofizik7.blogspot.com/)  та «8 клас» (Режим доступу https://ternofizik8.blogspot.com/), які сприятимуть ефективнішому засвоєнню базових фізичних понять шкільного курсу фізики школярами. Михайленко В. В., вчитель фізики Настасівської ЗОШ І-ІІІ ст. Тернопільського району, анонсував вихід з друку методичних посібників «Фізика. Зошит для лабораторних робіт. 10 кл.  Автори  В. Я. Гайда, М. І. Садовий, О. М. Трифонова, С. З. Мурза та «Фізика. Зошит для лабораторних робіт.
10 кл. Автори В. Я. Гайда, М. І. Садовий, О. М. Трифонова, В.В.Михайленко. та зупинився на питаннях методики їх використання, відповідно до меитодичних рекомендацій МОН та «Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів»
На особливостях методичного супроводу вчителів фізики під час викладання фізики в 11 класі та реалізації навчальних проектів на засадах компетентнісного підходу зупинився Дворський В. Д., вчитель фізики Бережанської ЗОШ №2 Тернопільської області та наголосив на важливості діяльнісного підходу під час реалізації практичної складової курсу.
Учасники заходу послухали доповідь Шемелі М. А., вчителя фізики НВК «Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ» Тернопільської області про роботу першої сільської астрономічної обсерваторії та її роль у реалізації астрономічного складника предмета «Фізика та астрономія» в 11 класі та ознайомилися із посібником «Астрономія. Робочий зошит. 11 клас / С. Мохун. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2018. – 64 с.».

Матеріали тренінгу.
Навчальні програми з фізики та астрономії
Сучасні тенденції організації освітнього процесу з фізики на засадах сталого розвитку
Методи формування самоосвітньої компетентності на уроках фізики та астрономії
Реалізація навчальних проектів з фізики на засадах діяльнісного підходу
Робочий зошит з астрономії

6/05/2019

Майстер-клас у Синькові


З метою знайомлення із основними підходами
щодо формування самоосвітньої компетентності учнів засобами хмарних технологій та новими можливостями застосування гаджетів відповідно до практичних завдань оновленої програми 05 червня 2019 року відбувся майстер-клас з елементами тренінгу вчителя фізики Синьківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Заліщицького району Тернопільської області Боднара Н.І. на тему «Формування самоосвітньої компетентності школярів на уроках фізики засобами хмарних технологій»
Методист Тернопільського
обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти Гайда В.Я. у виступі звернув увагу учасників заходу на важливість формування самоосвітньої компетентності учнів на уроках фізики та в позаурочний час на основі засобів хмарних технологій. Вчитель фізики Боднар Н.І. поділився деякими аспектами з досвіду комп’ютерного моделювання, наголосивши на важливість його застосування  як засобу розвитку ключових компетентностей учнів.
В ході тренінгових занять учасники пробували моделювати механічні та оптичні явища за допомогою додатку Algodooo. Детально вивчали можливості та способи застосування додатку Powder для моделювання теплових явищ та обговорювали теоретичні та методичні аспекти застосування додатків Algodooo та Powder в освітньому процесі.
Матеріали майстер-класу.
Методикомп’ютерного моделювання фізичних процесів як засіб розвитку ключових компетентностей здобувачів освітиМетодикомп’ютерного моделювання фізичних процесів як засіб розвитку ключових компетентностей здобувачів освіти
Algodoo завдання
Теми для моделювання

5/17/2019

Майстер-клас у Синькові


    05 червня 2019 року відбудеться Майстер-клас фіналіста всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2018» в номінації «ФІЗИКА» вчителя Синьківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Боднара Назара Івановича
Для участі в роботі заходу запрошуються методисти, вчителі фізики закладів середньої освіти Тернопільської області та опорних навчальних закладів (за згодою) та заповнивши форму реєстрації.
Місце проведення заходу: Синьківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів) Заліщицького району.

Початок роботи заходу: 10:00 год.

5/10/2019

Всеукраїнський фестиваль науки - 2019!



Запрошуємо учнів, учителів та всіх охочих до участі в заходах, які відбудуться у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя в рамках Всеукраїнського фестивалю науки- 2019!
Заходи розпочинатимуться о 14:30 в читальній залі науково-технічної бібліотеки (вул. Руська, 56, 3 поверх 2 корпусу ТНТУ).

16 травня (четвер) – Міжнародний день світла (The International Day of Light, під егідою UNESCO).

1. Юрій Скоренький «Fiat lux! – Нехай буде світло!»;
2. Віталій Мочарський «Лазер – найвизначніший винахід людства?»;
3. Марічка Юрчак «Мистецтво та світло: все ясно»;
4. Олександр Крамар «Оптичні ілюзії».

17 травня (п’ятниця) – науково-популярні лекції «Горизонти науки»-2019

1. Андрій Недошитко «Інтелектуальні системи: розумне все і всюди»;
2. Михайло Стрембіцький «Як працюють наземні станції систем
космічного зв'язку»;
3. Юрій Скоренький «Нові визначення одиниць основних фізичних
величин в SI».

Під час заходів на сторінці http://www.facebook.com/PhysicsDeptTNTU буде пряма трансляція.
На завершення учасники заходів матимуть змогу відвідати наукові та навчальні лабораторії.


ШановнІ КОЛЕГИ!
Запрошуємо Вас взяти участь 20 травня 2019 року
у Міжнародній науково-практичній конференції
«ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ, ХІМІЇ, БІОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИЧИХ НАУК У КОНТЕКСТІ ВИМОГ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ»
Конференція відбудеться у ТНПУ ім. В. Гнатюка.
Учасники конференції матимуть унікальну можливість поспілкуватися із авторами підручників з фізики та науковцями,  які залишили вагомий слід у методиці фізики.
У програмі конференції заплановані наступні доповіді:

ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ ТА ІНТЕГРАЦІЯ У ПРОЦЕСАХ ФОРМУВАННЯ СТРУКТУРИ Й ЗМІСТУ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Засєкіна Т.М. Кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ

ДИДАКТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЗМІСТОВО-ПРОЦЕСУАЛЬНИХ СКЛАДНИКІВ НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧИХ НАУК
Подопригора Н. В.  Доктор педагогічних наук, доцент, Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка МОН України, м. Кропивницький

КОМПЕТЕНІСНИЙ ПІДХІД ЯК ПАРАДИГМА СУЧАСНОЇ ШКІЛЬНОЇ ФІЗИЧНОЇ ТА ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ.
Головко М. В. Кандидат педагогічних наук, доцент, старший науковий співробітник, Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ

РОЛЬ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ
Igor Lashkevych (Лашкевич І. М.)  Profesor investigador SNI nivel I e integrante del Cuerpo Académico de Doctorado, SEPI-UPIITA-IPN (Професор академії базових наук професійного інтердисциплінарного підрозділу інженерії та передових технологій Національного політехнічного інституту (Мехіко, Мексика))