Шукати в цьому блозі

5/19/2020



Стратегію сталого розвитку України в умовах глобалізації спрямовано на досягнення європейських стандартів життя та зміцнення конкурентоздатності нашої держави шляхом ефективної взаємодії економіки, науки, освіти, реалізації низки заходів щодо розвитку людського капіталу, залучення інноваційних технологій до всіх сфер діяльності суспільства та прогресивних державних і соціальних процесів. Обираючи курс на зміцнення конкурентоздатності, Україна спирається на власні ключові переваги на світовому ринку, до яких традиційно відносять: інноваційність, високий індекс людського капіталу та міцні соціальні зв'язки.

Пропозиції та зауваження до проєкту можна надсилати до 04 червня 2020 року на е-пошту gaidavasil@gmail.com або b_kudrenko@mon.gov.ua з темою повідомлення «Громадське обговорення».

5/18/2020











Наказ УОН ОДА від 12.05.2020 № 76-од - Про організоване завершення 2019/2020 н.р.

Відповідно до частини 8 статті 12 Закону України ,,Про освіту”, частин 3 та 4 статті 10 Закону України ,,Про повну загальну середню освіту”, наказів Міністерства освіти і науки України (далі - МОН України) від 30.03.2020 року No 463 ,,Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти, у 2019/2020 навчальному році”, від 06.04.2020 No 480 ,,Про внесення змін до Календарного плану підготовки та проведення в 2020 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти”, листів МОН України від 31.03.2020 No 1/9-182 ,,Щодо організованого завершення 2019/2020 навчального року та зарахування до закладів загальної середньої освіти”, від 16.04.2020 No 1/9-213 ,,Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020 навчального року” та з метою організованого завершення 2019/2020 навчального  року.

НАКАЗУЮ:

МОН ОГОЛОШУЄ ПРИЙОМ ЗАЯВОК НА ОСНАЩЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ КАБІНЕТІВ І STEM-ЛАБОРАТОРІЙ У 2020 РОЦІ – ЗАЯВКИ ПРИЙМАЮТЬСЯ ДО 13 ЧЕРВНЯ

До 13 червня 2020 року обласні та Київська міська державні адміністрації можуть подати пропозиції щодо оснащення навчальних кабінетів і STEM-лабораторій у 2020 році в закладах загальної середньої та профтехосвіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти. Порядок та умови погодження відповідних пропозицій Міністерством освіти і науки набув чинності.
Оснащення обладнанням для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій здійснюється у державних та комунальних закладах загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, які забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти. Зокрема, це:
  • заклади спеціалізованої освіти наукового профілю;
  • заклади освіти з кількістю 10-11 класів – 6 і більше;
  • опорні заклади освіти з кількістю 10-11 класів – 4 і більше;
  • заклади освіти з кількістю учнів у 5-11 класах 600 і більше;
  • опорні заклади освіти з кількістю учнів у 5-11 класах 200 і більше;
  • заклади професійної (професійно-технічної) освіти з кількістю учнів, що здобувають повну загальну середню освіту, 400 і більше.
  • Детальніше...

5/14/2020

Он-лайн семінар вчителів трудового навчання


14 травня 2020 р. у Google Hangouts Meet відбувся онлайн-семінар «Використання методу проектів як засобу розвитку проектно-технологічної компетентності учнів на уроках трудового навчання та технологій». У заході взяли участь більше сотні вчителів трудового навчання та технологій закладів загальної середньої освіти Тернопільської області. В ході заходу Гайда В. Я., методист ТОКІППО зупинився на методичних засадах впровадження компетентнісного
підходу в освітній процес та особливості заверешення навчального року. Науково теоретичні аспекти використання методу проектів на уроках трудового навчання розкрив Колодійчук О.Я., викладач ТОКІППО, кандидат педагогічних наук. Дистанційна форма навчання як виклик сучасному вчителю прозвучало у виступі Петришин О.Я., вчителя трудового
навчання   ЗОШ І-ІІ ст. с. Осташівців Озернянської ОТГ. Досвідом впровадження в практику дистанційної роботи вчителя трудового навчання поділилися Вовк С.Б., вчитель Хоростківської школи та Галас Г.М.,
вчитель Козівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1.

5/13/2020


Друзі, хочемо Вас потішити: незважаючи на пандемію і карантин, святкові заходи  Всеукраїнського фестивалю науки  та  Міжнародного  дня  світла - 2020 в Тернополі відбудуться!






 Що? – 4 лекції про світло:
«16 травня – Міжнародний день світла. А до чого тут лазери?» – Віталій Мочарський, к. т. н., ТНТУ ім. Івана Пулюя. 
«Спектроскопія та її можливості» – Владислав Кравченко, к.ф.-м.н., КНУ ім. Тараса Шевченка.
«Барвистий Космос» – Андрій Ревун, астрофотограф, клуб любителів астрономії “ТерАстро”.
 «Про що розповідає світло далеких зір»  Юрій Скоренький, к.ф.-м.н., ТНТУ ім. Івана Пулюя.
Коли?  - 15 травня 2020 року, початок о 15:00.
Як приєднатися? – слідкувати за новинами події,
вхід тільки з ясним розумом і яскравою посмішкою.
сторінку кафедри фізики ТНТУ ім. Івана Пулюя, щоб не пропустити багато цікавого в майбутньому!

5/07/2020

Друзі, цікаво було дізнатися, які хмарні технології ви використовуєте в даний час під час дистанційної підтримки вивчення фізики та астрономії. Що нового опанували? Дякую всім, хто знайшов кілька хвилин, та заповнив форму:


Результати ваших відповідей такі.




8. З якими труднощами Ви зустрілися впроваджуючи хмарні технології?
Потреба швидкісної мережі Інтернет, застаріла техніка.
Практичних навиків
Отримання нової інформації потребує багато часу для освоєння.
Обмежений безкоштовний простір,необхідність постійного підключення інтернету,
не усі учні мають можливість доступу до інтернету
Дані без інтернету не можна отримати. А великі файли ще й завантажуватися можуть довго,
в залежності від швидкості інтернету. Та й тим, хто все ще живе з інтернетом по трафіку
(мобільні оператори не надто люблять безлімітний передачу даних), то і справа завантажувати
 потрібні файли просто не є вигідно.
Проблеми при роботі з таблицями.
Матеріально- технічне забезпечення школи не відповідає сучасним вимогам суспільства
Не у всіх учнів є вдома комп'ютер
Безвідповідальність учнів
Не всі діти мають можливість працювати, оскільки не мають смартфону.
Дуже важко завантажити відео в "хмарку"
Технічні збої. Англомовність деяких сервісів.
Основна проблема перевірка якості знань
Не у всіх дітей є вдома ПК з інтернетом. Шкільні комп'ютери слабенькі
Організація залучення учнів
старий комп'ютер в кабінеті
У дітей відсутні ПК/ноутбук/телефон. Якщо є в декого слабенькі
Заважає іноді повільний інтернет


7. Як Ви вважаєте, чи є певні переваги хмарних технологій у порівнянні з традиційними? Якщо так, то які саме?50 відповідей
Доступ до даних з будь якого комп`ютера чи смартфона підключеного до менежі інтернет, спільна робота з файлами.
Так, цікаво для здобувачів освіти, можливість швидко та якісно оцінювати рівень навчальних досягнень.
Так є. Можна на уроці одночасно опитати навчальний матеріал та одразу оцінити за допомогою онлайн- тестів, з допомогою власного блогу продемонструвати фізичні експеременти, здійснити веб-квести.
Так! Доступ до навчальних матеріалів з будь якого гаджета
так, ефективність і якість
так
Вчитель може отримувати доступ до власної інформації з будь-якого гаджета в будь-якій точці світу.
Так.
Економія часу,нові можливості передачі знань,можливість використання відео та аудіо файлів,вести роботу з великим колом учасників...
З одного боку, ви можете зберігати купу різних даних як на жорсткому диску, тільки у віртуальному просторі.
Зберігати файли будь-якого формату .Файли на диску можна відкривати із смартфона, планшета або комп'ютера. Безкоштовне , безлімітне сховище для фотографій.
Швидка передача інформації
Так є. Ваш власний вінчестер не наповнюється - всі дані зберігаються в мережі. Не потребують потужний ПК. Можна обійтись і смартфоном.
не вбачаю
швидка доступність, нова інформація
Так
Швидкий доступ до власного портфоліо в будь-який момент часу з будь-якого місця знаходження ( За наявності доступу до Інтернету).
вседоступність
Є, доступність практично усюди, мобільність, легкість поширення
Дистанційне навчання, можливість закінчити роботу, розпочату на уроці.
Зниження потреби в підтримці і програмному забезпеченні Можливість працювати в будь-якому місці і в будь-який час Виконання різного роду навчальної роботи, контролю та оцінки в on-line режимі
Переваги є коли потрібно організувати спільну діяльність, кожен робить свій невеликий внесок у загальний проеки
В порівнянні з традиційними хмарні технології дають принципово нові можливості передачі знань та он-лайн комунікації з учнями, організації досліджень, проектної діяльності та адаптації навчального матеріалу до реального життя
доступність з будь-якого комп'ютера
Доповнюють традиційні
Є переваги в швидкості поширення інформації
Дистанційність, різноплановість, доступність,зручність, комунікативність, обмеження в часі для проходження тесту
Використання онлайн тестів на урок дозволяє зекономити час на уроці
 Зручно, цікаво, "в ногу з часом" для сучасних дітей.
Доступ до інформації з будь-якого місця, де є інтернет,
майже всі забезпечені гаджетами, де можна знайти потрібну інформацію
Переваги очевидні! Особливо, у період карантину!
Використання в зручний для користувача час
Зниження потреби в підтримці і програмному забезпеченні. Можливість працювати в будь-якому місці і в будь-який час.
Переваги є! Робота може бути виконана заочно
Дітям цікавіше. Для прикладу наведу опитування у вигляді тесту за допомогою додатку Google.
Це можливість кращого унаочнення навчального матеріалу, його опрацювання у зручний час, хмарні технології зручно використовувати для роботи із зацікавленими та обдарованими учнями, спонукати їх до самоосвіти та ще багато чого. Але хмарні технології не здатні замінити традиційні
Однією з переваг є те що учням цікаво використовувати щось нове для навчання.
Вони різко зросли "в ціні" під час дистанційного навчання в умовах карантину. Попробуйте застосувати традиційні технології не виходячи з дому?!
Так, учням цікавіше пройти тести на мобільному чи комп'ютері чим на листочку.

Відбувся онлайн-семінар учителів Тернопільської області

З метою розкриття універсальність навчального фізичного експерименту в процесі
формування дослідницької компетентності учнів та розвитку навичок винахідництва; формувати готовність учителів до впровадження засобів реалізації віртуального фізичного експерименту та удосконалення
методики їх застосування на уроках фізики та астрономії 07 травня 2020 року відбувся онлайн-семінар «Формування дослідницької компетентності учнів на основі віртуального фізичного експерименту».
     Трансляція заходу була доступна для зареєстрованих учасників у додатку Google Hangouts Meet. Під час заходу методист ТОКІППО Гайда В. Я. зосередив увагу слухачів на методичних засадах формування дослідницької компетентності учнів восвітньому процесі. Особливу увагу звернув на потребі розвитку навичок самостійної роботи та самоосвітньої компетентності в освітньому процесі під час вивчення фізики. Досвідом реалізація практичної частини курсу фізики засобами дистанційного навчання поділилася Климчук А. Ю.,
вчитель фізики Теребовлянської ЗОШ І-ІІІ ст. №2. Огляд напрямків використання технології BYOD у процесі вивчення фізики та астрономії здійснив Касьянчук В. Д., учитель фізики опорного закладу Горинської ЗОШ І-ІІІ ст. Кременецького району.
У виступі особливу увагу слухачів звернув на переваги використання учнівських мобільних пристроїв (смартфонів, ноут- та нетбуків, планшетів та смартфонів в освітньому процесі та на уроках

фізики зокрема. На питанні формування дослідницької компетентності учнів на основі віртуального фізичного експерименту фокусував увагу вчителів Михайленко В. В.вчитель фізики Настасівської ЗОШ І-ІІІ ст. Тернопільського району. Перунов Р.О., вчитель Рогачинської ЗОШ І-ІІІ ст Бережанського району продемонстрував особливості дистанційної роботи з учнями з використанням флеш-анімацій.