Шукати в цьому блозі

2/06/2024

Про проведення фінального етапу І туру конкурсу «Учитель року - 2024»

25-26 січня 2024 року у Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти проходив відбірковий етап І туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024» у номінаціях:

«Українська мова та література», «Образотворче мистецтво», «Географія», «Фізика». 

За результатами відбіркового етапу запрошуємо педагогічних працівників для очної
участі у фінальному етапі І туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024», який відбудеться 11-12 лютого 2024 року
(додаток 1).

Учасникам конкурсу потрібно мати при собі ксерокопії ідентифікаційних кодів для оформлення звітної документації бухгалтерією інституту.

Також запрошуються члени журі кожної з номінацій (додаток 2).


Конкурс відбуватиметься відповідно до Програми (додаток 3).

Заїзд, розміщення, поселення фіналістів та членів журі 11 лютого 2024 р. з 08.00 год. Урочисте відкриття конкурсу о 09.00 в актовому залі ТОКІППО (м.Тернопіль, вул. Громницького, 1).

Детальніше...

2/01/2024

НУШ: сучасні підходи до вибору, адаптації та використання модельної навчальної програми з фізики 7-9 класи.

 07 лютого 2024 року відбудеться вебінар для вчителів фізики закладів загальної середньої освіти Тернопільської області на тему «Навчально-методичний супровід вчителів фізики в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти у 7 класі: особливості впровадження в Новій українській школі».

Для участі в заході потрібно попередньо зареєструватися за покликанням:

https://forms.gle/CGzTmQgtCME71GZd6

Початок заходу о 16 год 00 хв.

Трансляція заходу буде доступна у додатку Zoom за покликанням:

(https://us06web.zoom.us/j/84720164578?pwd=ezMSoAMImFfwN8FU2D2nUDJSQBxrr4.1).

Ключове питання заходу: НУШ: сучасні підходи до вибору, адаптації та використання модельної навчальної програми з фізики.

Спікери:

Фаїна Божинова

учитель фізики Харківскої гімназії № 46,

 учитель-методист,

 відмінник народної освіти України


Борис Кремінський, 

доктор педагогічних наук, доцент,  

головний науковий співробітник відділу роботи 

з обдарованою молоддю,

 ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».


Ілля Гельфгат, 

учитель фізики 

Харківського фізико-математичного ліцею № 27,

заслужений вчитель України, 

кандидат фізико-математичних наук.


1/17/2024

«Радіоолімпіада»

 З метою створення сприятливих умов для розвитку здібностей  обдарованої молоді, прищеплення інтересу до вивчення фізики, популяризації сучасної радіофізики, як новітньої науки, що бурхливо розвивається та суттєво впливає на рівень обороноздатності нашої країни, Харківським національним університетом імені В.Н. Каразіна проводиться Всеукраїнська тематична олімпіада з фізики «Радіоолімпіада» (далі Олімпіада).

До участі в Олімпіаді запрошуються учні 7-11 класів.

Олімпіаду буде проведено 24 лютого 2024 року в форматі відеоконференції.

Детальну інформацію про Олімпіаду наведено за посиланням https://rbecs.karazin.ua/?page_id=6461&lang=ua .

Для участі в заході необхідно обов’язкова попередньо, до 16 лютого 2024

року, зареєструватися на сайті олімпіади за посиланням

https://forms.gle/bt7nm93PHr8YzGLr9

Просимо сприяти поширенню інформації про Олімпіаду у закладах освіти.

 

Директор Євген БАЖЕНКОВ

12/07/2023

Про проведення заходу «Запроси фізику до себе»

     Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» інформує про проведення у 2023/2024 навчальному році заходу «Запроси фізику до себе» з метою поглиблення знань з фізики, створення передумов для формування життєвих компетентностей через розв’язування проблем STEMпроєктної діяльності.

 Захід проводиться у межах проєкту «STEM/STEAM-навчання на уроках фізики» для учнівської молоді 9 класів закладів загальної середньої освіти у три етапи:

 І етап — підготовчий (грудень 2023 року):

 подання заявок до 15 грудня через Google-форму за покликанням: https://forms.gle/vWy79niw3kL2Kj98A;

ІІ етап — відбірковий (січень – лютий 2024 року):

І тур:

22 січня отримання завдань;

 до 29 січня виконання учасниками домашніх експериментальних робіт;

30 січня — надсилання виконаних робіт на е-пошту

zoryana_maksymovych@ukr.net;  

31 січня — оцінювання робіт членами журі;

ІІ тур:

 до 20 лютого — виконання STEM-проєкту (створити модель чи прилад з підручних матеріалів для наочної демонстрації фізичного явища або фізичних законів на уроках фізики у 8-9 класах та вирішення певних життєвих ситуацій);

20 лютого — надсилання відеозвіту роботи на е-пошту zoryana_maksymovych@ukr.net;

22 лютого — оцінювання робіт членами журі;

ІІІ етап — основний (очний):

28 лютого 2024 року на базі фізичного факультету Львівського національного університету ім. І. Франка (вул. Кирила і Мефодія, 8) відбудеться фінальний захід:

І тур: презентація STEM-проєкту;

ІІ тур: квест «Світ фізики».

Просимо проінформувати про захід педагогічну громадськість області.

Участь безоплатна.

Докладніше про участь у заході можна дізнатися на сайті https://loippo.lviv.ua/ у координаторки проєкту Максимович Зоряни, викладачки кафедри природничо-математичної освіти КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» — 097 210 20 93,

е-пошта zoryana_maksymovych@ukr.net

12/06/2023

Про проведення Всеукраїнської учнівської Інтернет-олімпіади з астрономії у 2023-2024 навчальному році

 Повідомляємо, що на виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 14 липня 2023 року № 853 «Про проведення Всеукраїнських учнівських Інтернет- олімпіад у 2023/2024 навчальному році» на базі Львівського фізико-математичного ліцею-інтернату при Львівському національному університеті імені Іван Франка буде проведена Всеукраїнська учнівська інтернет-олімпіада з астрономії для учнів 9-11 класів (далі- Інтернет-олімпіада).

 Інтернет-олімпіада проводиться відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські Інтернетолімпіади, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 11 червня 2012 року № 671, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 червня 2012 року за № 1074/21386.

Інтернет-олімпіада проводиться у два етапи.

Перший (відбірковий) етап відбудеться 8 – 9 грудня 2023 року.

I-й етап — заочний, у формі тесту, відбудеться у п’ятницю, 8 грудня 2023 р., починаючи з 19:00 і триватиме 1 год. Для участі у цьому етапі Вам необхідно буде вирішити завдання якої групи Ви будете виконувати (молодшої або старшої) та у вказану дату о 19:00 (за Київським часом) відкрити відповідну Google-форму за однією з адрес:

— завдання для молодшої групи: https://forms.gle/opJHQTFYf3P8Y9V96

— завдання для старшої групи: https://forms.gle/4GxtwGLGyaacrKf6A

На початку форма містить обов’язкові до заповнення наступні реєстраційні дані учасників: справжні прізвище, ім’я та по батькові українською мовою; дата народження; контактна електронна пошта учасника, через яку буде вестись подальше спілкування з Оргкомітетом та Журі; контактний номер телефону; повна назва навчального закладу та клас у якому Ви навчаєтесь; також треба буде завантажити Вашу фотографію, де чітко видно Ваше обличчя (розмір зображення до 1 МБ).

Далі будуть тестові питання та задачі з астрономії. Для того, щоб користуватися Google-формою учасник має мати електронну скриньку Gmail. Подбайте про реєстрацію у Gmail, якщо Ви не маєте такої скриньки. Розв’язки тестових задач необхідно сфотографувати та надіслати на електронну пошту олімпіади ( astro.olimpiada@gmail.com ) до 20:10, вказавши у темі листа Ваше прізвище, ім’я та по батькові. (детальний опис проведення в додатку).

Другий (фінальний) етап планується провести очно, на початку 2024 року, у Львові.

Деталі проведення цього етапу будуть повідомлені пізніше.

До участі у фінальному етапі допускаються лише переможці першого етапу Інтернет-олімпіади.

Точну дату та іншу інформацію щодо проведення другого етапу змагань буде повідомлено додатково.

 Більше інформації щодо змісту, вимог та умов участі в Інтернет-олімпіаді можна знайти на сторінці олімпіади за посиланням: https://astrointernolymp.lnu.edu.ua.

11/20/2023

Навчання учителів пілотних навчальних закладів у ТОКІППО. 7 клас. Фізика та географія.

 20 листопада 2023 року у Тернопільському ОКІППО з метою сприяння професійного розвитоку учителів фізики та географії відповідно до державної політики у сфері освіти щодо упровадження компетентнісного, особистісно-орієнтованого та діяльнісного  підходів у природничій освіті, розвитку загальних та професійних компетентностей з метою формування ключових і предметних компетентностей в учнів, опанування сучасними педагогічними технологіями і методиками, запровадження педагогіки партнерства та принципів інклюзивної освіти, прищеплення інноваційності як способу мислення та ключового інструменту лідерства, удосконалення умінь планувати,  організовувати навчальну діяльність з фізики та географії відповідно до науково-методичних, чинних нормативно-правових вимог, вимог Державного стандарту базовоїсередньої освіти, концепції «Нова українська школа»,  в рамках підвищення кваліфікації вчителів  фізики та географії  (природнича освітня галузь), які реалізують інноваційний освітній проєкт всеукраїнського рівня Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для  закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти відбулося навчання учителів в контексті «Професійна діяльність учителя фізики та географії із забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти у 7-их пілотних  класах НУШ».

В ході заходу Гайда Василь Ярославович, методист відділу методики навчальних предметів природничо-математичного циклу, технологій та фізичної культури Тернопільського ОКІППО, доктор філософії привернув увагу слухачів до особливостей навчання в  Новій українській школі,  зміні пріоритетів та підходів до ефективного впровадження пріоритетних ідей.

Методист відділу методики навчальних предметів природничо-математичного циклу, технологій та фізичної культури Тернопільського ОКІППО Криховець-Хом’як Лілія Ярославівна, сфокусувала увагу учителів на проблемі освітніх втрат та розривів. В процесі обговорення виявили сутність, причини та наслідки цього негативного для розвитку освіти явища. Обговорили шляхи та інструменти  подолання освітніх втрат.

Учасники заходу активно долучилися до моделювання сучасного дизайну уроку. Дискутували щодо концептуальних підходів до формування змісту і структури уроку, вносили пропозиції щодо особливостей планування навчальних занять. Обговорили специфіку формувального і підсумкового оцінювання в контексті вимог природничої освітньої галузі державного стандарту базової середньої освіти.