Психологічні особливості учнівства 7-9 класів. Бородіна Анна, сімейна і підліткова психологиня, тренерка проєкту Regeneration.
Національний та міжнародний контекст трансформації шкільної овіти в Україні. Концептуальні засади реформи «Нова українська школа». Лілія Гриневич,
Проректор Харківського національного університету імені В.Н.Каразіна Міністр
освіти і науки України (2016-2019 рр.).
Особливості мотивації учнівства 7-9 класів. Губеладзе
Ірина, дитячий і сімейний психолог, доктор психологічних
наук Інститут соціальної та політичної психології НАПН України.
Особливості оцінювання в другому циклі базової освіти. Клименко.
Вимірювання результатів освітньої галузі. Види оцінювання: рекомендації для вчителів.
Козленко
Олександр, начальник відділу змісту оцінювання навчальних
компетентностей УЦОЯО.
Універсальний дизайн для навчання. Оксана Пасічник.
ТОП 5-9 2024: організація освітнього процесу в 7-9 класах НУШ за оновленою типовою освітньою програмою для 5-9 класів. Юлія
РОМАНЕНКО,
проєктна менеджерка Команди підтримки відновлення та реформ МОН України.
Інструменти досягнення результатів освітньої галузі. Конструювання навчальної діяльності. Самойлов.
Освітні втрати та їхподолання. Василь
Терещенко.
Алгоритм навчання
учителів 7- 9 класів. Навчальний поступ учнівства у другому циклі базової
середньої освіти. Руслан
Шаламов: учитель Харківського наукового ліцею
«Обдарованість», співавтор Державного стандарту початкової, базової середньої і
старшої профільної освіти, керівник перевірки природничої частини робіт
українського учнівства у міжнародному дослідження PISA, кандидат біологічних
наук, заслужений учитель України.
Державний стандарт базової середньої освіти як інструмент академічної свободи. Роман Шиян,
заступник директорки Команди підтримки відновлення та рефом МОН.
Немає коментарів:
Дописати коментар