Шукати в цьому блозі

Навчальні матеріали. МОН

         Психологічні особливості учнівства 7-9 класів. Бородіна Анна, сімейна і підліткова психологиня, тренерка проєкту Regeneration.

Національний та міжнародний контекст трансформації шкільної овіти в Україні. Концептуальні засади реформи «Нова українська школа». Лілія Гриневич, Проректор Харківського національного університету імені В.Н.Каразіна Міністр освіти і науки України (2016-2019 рр.).

Особливості мотивації учнівства 7-9 класів. Губеладзе Ірина, дитячий і сімейний психолог, доктор психологічних наук Інститут соціальної та політичної психології НАПН України.

Особливості оцінювання в другому циклі базової освіти. Клименко.

Вимірювання результатів освітньої галузі. Види оцінювання: рекомендації для вчителів. Козленко Олександр, начальник відділу змісту оцінювання навчальних компетентностей УЦОЯО.

Універсальний дизайн для навчання. Оксана Пасічник.

ТОП 5-9 2024: організація освітнього процесу в 7-9 класах НУШ за оновленою типовою освітньою програмою для 5-9 класів. Юлія РОМАНЕНКО, проєктна менеджерка Команди підтримки відновлення та реформ МОН України.

Інструменти досягнення результатів освітньої галузі. Конструювання навчальної діяльності. Самойлов.

Освітні втрати та їхподолання. Василь Терещенко.

Алгоритм навчання учителів 7- 9 класів. Навчальний поступ учнівства у другому циклі базової середньої освіти. Руслан Шаламов: учитель Харківського наукового ліцею «Обдарованість», співавтор Державного стандарту початкової, базової середньої і старшої профільної освіти, керівник перевірки природничої частини робіт українського учнівства у міжнародному дослідження PISA, кандидат біологічних наук, заслужений учитель України.

Державний стандарт базової середньої освіти як інструмент академічної свободи. Роман Шиян, заступник директорки Команди підтримки відновлення та рефом МОН.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар