Шукати в цьому блозі

STEM-публікації

 Фахові статті

Особливості підвищення кваліфікації вчителів природничої освітньої галузі в контексті розвитку STEM-освіти.

Ефективні методи реалізаціїSTEM-навчання.

Ефективні прийоми STEM-навчання.

Інноваційні засоби реалізації STEM-навчання. 

 Features of forming self-educational competence of future doctors

Тези конференцій

Готовність учителів забезпечити методичний супровід розвитку обдарованої особистості засобами STEM.

Особливості підвищення кваліфікації вчителів в контексті розвитку STEM-освіти.

Сучасні засоби реалізації STEM-освіти.

Формування ключових компетентностей учнів в середовищі сталого розвитку на засадах STEM-навчання.

Особливості компетенцій учителів у контексті впровадження основ STEM-освіти.

Проблема розвитку STEM-компетентності учителів природничої освітньої галузі.

Імплементація STEM-освіти у процес підвищення кваліфікації учителів природничої освітньої галузі.

Можливості штучного інтелекту для STEM-освіти.

Підвищення кваліфікації учителів природничої освітньої галузі в контексті розвитку STEM-освіти.

Формування самоосвітньої компетентності STEM-засобами шкільної астрономічної обсерваторії.

Модель підвищення кваліфікації учителів природничої освітньої галузі вконтексті розвитку STEM-освіти. 

Цифрові інструменти у розвитку професійних компетентностей педагогів в умовах дистанційного та змішаного навчання: роль STEM-підходув освітньому процесі. 

STEM-освіта і підвищення кваліфікації педагогів уконтексті смислових конструктів української хартії вільної людини. 

STEM-підхід у професійному зростанні вчителів: партнерські моделі навчання в Новій українській школі.

Віртуальна реальність як інструмент проєктного навчання у STEM-освіті.

Сучасні методики підвищення кваліфікації учителів природничої освітньої галузі в контексті розвитку STEM-освіти. 

VR та AR упроцесі підготовки вчителів у STEM-орієнтованому середовищі. 

STEM-освіта та її роль у підготовці учнів до викликів ххі століття. 

Професійний розвиток учителів природничих дисциплін для впровадження STEM-методик в інклюзивному середовищі.

STEM-освіта як інструмент захисту інформаційного простору в умовах реформування освіти.

Штучний інтелект у STEM-освіті- формування навичок майбутнього через проєктну діяльність.

Міждисциплінарний характер STEM-освіти.


Немає коментарів:

Дописати коментар