Переглянути он-лайн тренінг
«Формування
дослідницької компетентності учнів на основі віртуального фізичного
експерименту»
можна за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1H-AyaOKaMCAjqnWRoeTiMY_cWacuNX23/view?usp=sharing
Переглянути он-лайн тренінг
«Формування
дослідницької компетентності учнів на основі віртуального фізичного
експерименту»
можна за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1H-AyaOKaMCAjqnWRoeTiMY_cWacuNX23/view?usp=sharing
Відділ STEM-освіти інформує про проведення 1 квітня 2021 року Всеукраїнської науково-
практичної конференції «STEM – світ інноваційних можливостей. Формування освітнього SТЕM-середовища».
Спікерами заходу будуть представники ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», НЦ «Мала академія наук України», обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти, закладів освіти, громадських об’єднань (програма додається).
Під час конференції відбудеться нагородження переможців Всеукраїнського заходу
«Краща STEM-публікація – 2020».
Конференція відбудеться в режимі онлайн.
Початок о 14 годині.
Тривалість 3 години.
Для участі та отримання електронного сертифікату необхідно заповнити
Google-форму за покликанням: https://forms.gle/V173nVuFPskZ3GU38.
Лінк на конференцію буде надіслано напередодні заходу усім зареєстрованим учасникам на
електронну адресу, вказану при реєстрації.
Фізика у школі. Виклики долаємо разом!
15 березня
16:00 - 18:00
Вітаю, колеги!
https://ternofizik.blogspot.
25 лютого 2021 року з метою обміну досвідом вчителів фізики та астрономії закладів загальної середньої освіти Тернопільської області щодо формування ключових компетентностей учнів та новими можливостями шкільного фізичного експерименту відповідно до оновленої програми відбувся обласний фестиваль фізичних ідей «Fest-фізика». Захід відбувався на базі комунального закладу навчально-виховний комплекс "Мишковицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад" Великоберезовицької селищної ради Тернопільської області на платформі онлайн-сервісу Google Meet.
Столицю
представляв Сіпій В.В. науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України,
який детально зупинився на еволюційному шляху поповнення кабінетів фізики
цифровим обладнанням, починаючи від рахівниці, та можливостями застосування
сучасного цифрового обладнання у шкільному фізичному експерименті.
Завідувач кафедри фізики та методики її викладання Мохун
Із особливостями реалізації навчального фізичного експерименту на
https://ternofizik.blogspot.
Шановні колеги!!!
Надсилаємо Вам інформаційне повідомлення та запрошення на Всеукраїнську науково-
До участі в конференції запрошуються науковці, науково-педагогічні та педагогічні працівники, докторанти, аспіранти, магістранти, студенти, керівники та педагогічні працівники закладів освіти, методисти обласних інститутів післядипломної освіти та інших методичних установ, представники громадських організацій та всі зацікавлені проблематикою конференції.
Ознайомитися з вимогами до оформлення тез конференції можна в інформаційному повідомленні, що додається. Для участі у роботі конференції просимо надіслати до 17 травня 2021 року на електронну адресу (kafikt@ippo.edu.te.ua) тези доповіді (див. Додаток 1) та заповнити заявку учасника за вказаним посиланням (https://forms.gle/
За підсумками роботи конференції планується випуск збірника з матеріалами конференції.
Просимо поінформувати усіх зацікавлених осіб.
Адреса сайту конференції https://cutt.ly/
Посилання на трансляцію Астрофестивалю незабаром буде доступною.
Трансляція буде доступною у Fasebook
Завдання астроквесту Google form (Вписати слово)
1. Аксельруд В. У. Спостереження та досліди під час вивчення фізики. Фізика в школах України. 2019. No 13/14. С. 49-62.
2. Андрєєва А., Кириленко О. Використання технології «Перевернутий клас» на уроках фізики. Фізика та астрономія в рідній школі. 2020. No 1. С. 23-26.
3. Астапенко В. Особистісно-орієнтована педагогічна техніка. Фізика в школах України. 2019. No 9/10. С. 42-45.
4. Атаманчук П. Управління процесами формування природничо-наукової компетентності майбутнього фахівця. Фізика та астрономія в рідній школі. 2020. No 3. С. 17-22.
5. Банак Р. Застосування навчально-інформаційного середовища: «Віртуальний кабінет фізики» для контролю рівня знань учнів з фізики. Фізика та астрономія в рідній школі. 2019. No 2. С. 27-31.