З метою розкриття універсальність навчального фізичного експерименту в процесі
формування дослідницької компетентності учнів та розвитку навичок винахідництва; формувати готовність учителів до впровадження засобів реалізації віртуального фізичного експерименту та удосконалення
формування дослідницької компетентності учнів та розвитку навичок винахідництва; формувати готовність учителів до впровадження засобів реалізації віртуального фізичного експерименту та удосконалення
методики їх застосування на уроках фізики та астрономії 07 травня 2020 року відбувся онлайн-семінар «Формування дослідницької компетентності учнів на основі віртуального фізичного експерименту».
Трансляція заходу була доступна для зареєстрованих учасників у додатку Google Hangouts Meet. Під час заходу методист ТОКІППО Гайда В. Я. зосередив увагу слухачів на методичних засадах формування дослідницької компетентності учнів восвітньому процесі. Особливу увагу звернув на потребі розвитку навичок самостійної роботи та самоосвітньої компетентності в освітньому процесі під час вивчення фізики. Досвідом реалізація практичної частини курсу фізики засобами дистанційного навчання поділилася Климчук А. Ю.,
вчитель фізики Теребовлянської ЗОШ І-ІІІ ст. №2. Огляд напрямків використання технології BYOD у процесі вивчення фізики та астрономії здійснив Касьянчук В. Д., учитель фізики опорного закладу Горинської ЗОШ І-ІІІ ст. Кременецького району.
У виступі особливу увагу слухачів звернув на переваги використання учнівських мобільних пристроїв (смартфонів, ноут- та нетбуків, планшетів та смартфонів в освітньому процесі та на уроках
фізики зокрема. На питанні формування дослідницької компетентності учнів на основі віртуального фізичного експерименту фокусував увагу вчителів Михайленко В. В., вчитель фізики Настасівської ЗОШ І-ІІІ ст. Тернопільського району. Перунов Р.О., вчитель Рогачинської ЗОШ І-ІІІ ст Бережанського району продемонстрував особливості дистанційної роботи з учнями з використанням флеш-анімацій.