З метою формування здатності та готовності вчителів
фізики реалізовувати змістову лінію «Підприємливість і фінансова грамотність», яка націлена на розвиток лідерських ініціатив, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі; забезпечення кращого розуміння практичних аспектів фінансових питань 21 жовтня 2020 р. у ТОКІППО відбувся онлайн-семінар вчителів фізики таастрономії на тему «Реалізація наскрізної змістової лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» у курсі фізики закладів ЗСО». В ході заходу методист Тернопільського ОКІППО Гайда В. Я. зупинився на тенденціях організації освітнього процесу на засадах сталого розвитку. Звернув увагу слухачів на реалізації наскрізних змістових ліній як засобуформування ціннісних і світоглядних орієнтацій учня. У продовження розвитку теми методист Тернопільського ОКІППО Криховець-Хом’як Л. Я. зупинилася на прикладних аспектах реалізації наскрізної змістової лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» при вивченні шкільного курсу фізика.Шукати в цьому блозі
10/22/2020
10/20/2020
10/15/2020
9/24/2020
У Тернополі відбувся тренінг вчителів фізики та астрономії
З метою реалізації навчально-методичного та технологічного інструментарію в умовах цифровізації освіти; надання освітніх послуг для забезпечення належного рівня сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності учителя та розвиток професійної майстерності вчителів фізики та астрономії в
умовах реалізації Концепції "Нова українська школа" 24 вересня 2020 року у Тернопільському ОКІППО за допомогою онлайн-платформи Meet відбувся тренінг «Хмарні сервіси Google в роботі вчителя ЗЗСО. Classroom як одна з платформ організації дистанційного навчання» для вчителів фізики та астрономії закладів ЗСО Тернопільської області. У заході взяли участь 45 учителів.В ході тренінгу педагоги мали можливість поглибити рівень інформаційно-цифрової компетентності; ознайомитися з особливостями впровадження хмарних сервісів Google для ефективного управління освітнім процесом у закладі освіти; опанувати основи використання додатків Google для налагодження взаємодії між учасниками освітнього процесу; навчилися налаштувати сервіс Classroom та створення предметних курсів для організації дистанційного навчання у ЗЗСО під час міні лекції та виконання практичних завдань під супроводом методиста ТОКІППО Гордої Г.А.
Методист ТОКІППО Гайда В.Я. зупинився
на питаннях дистанційного навчання в школі: як навчити дитину вчитися. Презентував
віртуальні лабораторні роботи з фізики, які дають можливість виконати практичну
частину курсу фізики дистанційно.
9/14/2020
8/19/2020
Відбулася Серпнева студія - 2020 Фізиків
Гайда В.Я., методист ТОКІППО
Боднар Н.І., вчитель фізики Синьківської
ЗОШ І-ІІІ ст.
Заліщицького
району
Касянчук В.Д., вчитель фізики Горинської ЗОШ
І-ІІІ ст.
Кременецького району
3.
Навчальні проекти, як засіб активізації пізнавальної активності учнів
на уроках фізики.
Дворський В. Д., вчитель фізики
Бережанської ЗОШ №2
Климчук А.Ю., вчитель фізики Теребовлянської ЗОШ I-III ст. №2
Теребовлянського району
Михайленко В. В., вчитель фізики Настасівської
ЗОШ І-ІІІ ст.
Тернопільського
району
Проектна діяльність Перунов Р. О. - вчитель фізики Рогачинської
ЗОШ І-ІІІ ст.
Бережанського району
6.
Реалізація
практичної складової курсу астрономії з
використанням сучасного цифрового обладнання
Шемеля М. А., вчителя фізики НВК «Лозівська ЗОШ І-ІІІ
ст.-ДНЗ»
Формування компетентностей на кроках астрономії . Бондарчук О.В., вчитель фізики та астрономії ОЗ
Почаївська ЗОШ І-ІІІ ст.
Свинарик-Іващенко Т.О., керівник гуртка НВК «Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ»
8/07/2020
Проведення фінального етапу XXІІІ Всеукраїнського турніру юних винахідників і раціоналізаторів
Фінальний етап XXІІІ Всеукраїнського
турніру юних винахідників і раціоналізаторів планується провести у листопаді 2020 року у м. Києві на базі Українського фізико-математичного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Турнір буде проведено відповідно до вимог «Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності» (зі змінами), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22 вересня 2011 р. No 1099, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2011 р. за No 1318/20056.Завдання, що пропонуються для I етапу турніру,
розміщено на сайті Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» ( https :// imzo. gov. ua/ )