Шукати в цьому блозі

10/22/2020

У ТОКІППО відбувся онлайн-семінар вчителів фізики

       З метою формування здатності та готовності вчителів

фізики реалізовувати змістову лінію «Підприємливість і фінансова грамотність», яка націлена на розвиток лідерських ініціатив, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі; забезпечення кращого розуміння практичних аспектів фінансових питань 21 жовтня 2020 р. у ТОКІППО відбувся онлайн-семінар вчителів фізики та
астрономії
на тему «Реалізація наскрізної змістової лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» у курсі фізики закладів ЗСО». В ході заходу методист Тернопільського ОКІППО Гайда В. Я. зупинився на тенденціях організації освітнього процесу на засадах сталого розвитку. Звернув увагу слухачів на реалізації наскрізних змістових ліній як засобу
формування ціннісних і 
світоглядних орієнтацій учня. У продовження розвитку теми методист Тернопільського ОКІППО Криховець-Хом’як Л. Я. зупинилася на прикладних аспектах реалізації наскрізної змістової лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» при вивченні шкільного курсу фізика.

9/24/2020

У Тернополі відбувся тренінг вчителів фізики та астрономії

З метою реалізації навчально-методичного та технологічного інструментарію в умовах цифровізації освіти; надання освітніх послуг для забезпечення належного рівня сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності учителя та розвиток професійної майстерності вчителів фізики та астрономії в

умовах реалізації Концепції "Нова українська школа" 24 вересня 2020 року у Тернопільському ОКІППО за допомогою онлайн-платформи Meet відбувся тренінг «Хмарні сервіси Google в роботі вчителя ЗЗСО. Classroom  як одна з платформ організації дистанційного навчання» для вчителів фізики та астрономії закладів ЗСО Тернопільської області. У заході взяли участь 45 учителів. 

     В ході тренінгу педагоги мали можливість поглибити рівень інформаційно-цифрової компетентності; ознайомитися з особливостями впровадження хмарних сервісів Google для ефективного управління освітнім процесом  у закладі освіти; опанувати основи використання додатків Google для налагодження взаємодії між учасниками освітнього процесу; навчилися налаштувати сервіс Classroom та створення предметних курсів для організації дистанційного навчання у ЗЗСО під час міні лекції та виконання практичних завдань під супроводом методиста ТОКІППО Гордої Г.А.

Методист ТОКІППО Гайда В.Я. зупинився на питаннях дистанційного навчання в школі: як навчити дитину вчитися. Презентував віртуальні лабораторні роботи з фізики, які дають можливість виконати практичну частину курсу фізики дистанційно.

 

Відеотрансляція тренінгу.

8/19/2020

Відбулася Серпнева студія - 2020 Фізиків

 1.              Формування основних компетентностей учнів на уроках фізики та астрономії відповідно довимог цифрового суспільства.

Гайда В.Я., методист ТОКІППО

2.              Навчальний фізичний експериментяк важливим засобом формування предметної та ключових компетентностей учнів підчас вивчення фізики .

Боднар Н.І., вчитель фізики Синьківської ЗОШ І-ІІІ ст.

Заліщицького району

Касянчук В.Д., вчитель фізики Горинської ЗОШ І-ІІІ ст.

 Кременецького району


 

3.              Навчальні проекти, як засіб активізації пізнавальної активності учнів на уроках фізики.

Дворський В. Д., вчитель фізики Бережанської ЗОШ №2 

4.              Розвиток інтересу, творчих здібностей і мотиваціїучнів до навчання фізики під час розв’язування фізичних задач.

Климчук А.Ю., вчитель фізики Теребовлянської ЗОШ I-III ст. №2

Теребовлянського району

5.              Формування дослідницької компетентності школярівшляхом використання елементів STEAM-освіти на уроках фізики. 

 Михайленко В. В., вчитель фізики Настасівської ЗОШ І-ІІІ ст.

Тернопільського району

Проектна діяльність Перунов Р. О. - вчитель фізики Рогачинської ЗОШ І-ІІІ ст.

 Бережанського району

6.              Реалізація практичної складової курсу астрономії з використанням сучасного цифрового обладнання.

Шемеля М. А., вчителя фізики НВК «Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ»

Формування компетентностей на кроках астрономії . Бондарчук О.В., вчитель фізики та астрономії ОЗ Почаївська ЗОШ І-ІІІ ст.

Свинарик-Іващенко Т.О., керівник гуртка НВК «Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ»

8/07/2020

Проведення фінального етапу XXІІІ Всеукраїнського турніру юних винахідників і раціоналізаторів

    Фінальний етап XXІІІ Всеукраїнського

турніру юних винахідників і раціоналізаторів планується провести у листопаді 2020 року у м. Києві на базі Українського фізико-математичного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Турнір буде проведено відповідно до вимог «Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності» (зі змінами), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22 вересня 2011 р. No 1099, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2011 р. за No 1318/20056.

Завдання, що пропонуються для I етапу турніру, 

розміщено на сайті Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» ( https :// imzo. gov. ua/ )