Стрімкий розвиток комп’ютерної техніки, застосування її в усіх галузях, повсякденному житті, можливість сучасного комп’ютера зберігати,
представляти та обробляти будь-яку інформацію зумовило їх
використання в освітній діяльності.
Широкомасштабний розвиток педагогіки співпраці, активізація та
індивідуалізація навчання, використання креативних технологій
навчання змінили роль і місце викладача в навчальному процесі.
Зміни, які відбулися в суспільстві наприкінці ХХ сторіччя, призвели до
необхідності заміни авторитарної системи синхронного управління
навчальною аудиторією асинхронним навчанням.
Розвиток комп’ютерних мережних технологій став однією з
перспективних платформ для розвитку сучасної системи дистанційної
освіти, електронного навчання (e-learning), мобільного навчання (mlearning), які ефективно використовуються для різноманітних форм
навчання.
В зв’язку з розвитком e-learning визначився новий напрям – змішане
навчання (ЗН) (blended learning). Відповідно до цього в усьому світі
відбувається стрімкий розвиток індустрії зі створення програмних
комплексів e-learningрізної спрямованості, в тому числі систем доставки
контенту, організації та управління навчанням –
LMS (Learning Management Systems), які об’єднують у собі інструменти
адміністрування, комунікацій, оцінки знань, розробки навчальних
курсів.
Детальніше...