Шукати в цьому блозі

9/13/2022

МОАА для юніорів

 Шановні учні!

     З 30 жовтня по 7 листопада в Румунії буде проведено Першу Міжнародну Олімпіаду з Астрономії та Астрофізики для юніорів (IOAA-jr). Офіційний сайт олімпіади. 

З метою участі в олімпіаді ми оголошуємо про початок відборів учасників команди України на цю олімпіаду.
     Якщо Вам станом на 31 грудня 2022 року буде не більше 15 років, Вас змалечку зачаровувало нічне зоряне небо та таємниці космосу, в школі Ви на достатньому рівні володієте знаннями з фізики та математики, тоді запрошуємо перевірити свої знання та стати кандидатом в члени команди України на 1-ій Міжнародній Олімпіаді з Астрономії та Астрофізики для Юніорів, перший відбірковий етап якої відбудеться 17 вересня з 15:00 до 18:00 в онлайн режимі. Посилання на тур буде опубліковано на сайті Всеукраїнських Учнівських Астрономічних Олімпіад та на сайті Астропісочниці напередодні туру або ж ми можемо надіслати його Вам на пошту після попередньої реєстрації за формою.

     Після першого відбіркового туру 17 вересня для кандидатів в учасники олімпіади буде проведено курс лекцій з підготовки до олімпіади та проведено фінальний відбір, дати і подробиці щодо якого будуть оголошені пізніше.

     Ще раз просимо звернути Вашу увагу на наступні речі:
1. Учасниками IOAA-jr можуть бути учні, яким станом на 31 грудня 2022 року не виповниться 16 років або більше.
2. Для участі в Міжнародній олімпіаді необхідно буде мати закордонний біометричний паспорт (олімпіада проходитиме в м. Сучава, Румунія).

     Всі питання та зауваження пишіть в коментарях до початкового посту або нам на електонну пошту: a n d r i i . o . s i m o n @ g m a i l . c o m!

8/15/2022

 

ПЛАН

проведення педагогічної студії з фізики та астрономії

у рамках серпневих педагогічних студій

з організації якісного освітнього процесу

в 2022/2023 навчальному році»

1.              Сучасні інформаційно-комунікаційні та цифрові технології в організації STEM-орієнтованого навчання.

Олексюк О.Р., доцент ТОКІППО, кандидат педагогічних наук

2.              Психосоціальна підтримка дітей в умовах війни.

Жизномірська О.Я., доцент ТОКІППО, кандидат психологічних наук.

3.              Формування ключовихкомпетентностей учнів на уроках фізики та астрономії відповідно до вимогцифрового суспільства та військового стану.

Гайда В.Я., методист ТОКІППО, доктор філософії

4.          Аспекти організації безпечного освітнього середовища в умовах військовогостану.

Колодійчук О. Я., доцент ТОКІППО, кандидат педагогічних наук

5.               Реалізація STEM-проектів у шкільному курсі фізики та астрономії.

Михайленко В.В., вчитель фізики КЗ НВК "Мишковицької ЗОШ І-ІІІ ст-ДНЗ".

.

6/30/2022

 30 червня 2022 року відбувся майстер-клас «Форми і методи формування самоосвітньої компетентності учнів на засадах сталого розвитку» для вчителів фізики та астрономії закладів загальної середньої освіти Тернопільської області.

Зміст роботи

1.    Формуваннясамоосвітньої компетентності учнів на основі діяльнісного підходу при вивченні фізикита астрономії.

Гайда В.Я., методист ТОКІППО

 

2.    Особливості впровадження в освітній процес STEM шляхом реалізації навчальних проектів.

Машталяр О.М., вчитель фізики Комунального заклауд Острівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Великоберезовицької селищної ради





6/22/2022

30 червня 2022 року майстер-клас

       30 червня 2022 року, відповідно до плану роботи інституту, відбудеться майстер-клас «Форми і методи формування самоосвітньої компетентності учнів на засадах сталого розвитку» для вчителів фізики та астрономії закладів загальної середньої освіти Тернопільської області.

Для участі в заході потрібно попередньо зареєструватися за покликанням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe2iifK76-zWHPCoz04F5OwRsWhiBHkjxu3TF7Zj4JUxKeRCA/viewform

Початок заходу о 10 год 00 хв.

Усі зареєстровані учасники отримають на електронну адресу, яку вкажуть під час реєстрації, повідомлення з доступом до трансляції онлайн-семінару. Трансляція заходу буде доступна у додатку Google Hangouts Meet.

5/25/2022

З 24 ТРАВНЯ ДО 29 ТРАВНЯ 2022 РОКУ ТРИВАЄ ВИБІР ПІДРУЧНИКІВ

 

Авторський колектив: 


Гайда В. Я., Подолюк С. М., 

Мідак Л. Я., Фоменко Н. В., Кравець В. І., Кравець І. В., Олійник І. В., Пушкар З. М., Банах С. В.,  Стахурська В. П., Козловська Л. П.


Науковий редактор: Галина Жирська, кандидат педагогічних наук, 
Доцент кафедри загальної біології та методики навчання природничих дисциплін ТНПУ

Навчальна програма «Пізнаємо природу. 5-6 класи (інтегрований курс)»
(авт. Біда Д. Д., Гільберг Т. Г., Колісник Я. І.)

Презентація підручника

Переглянути підручник

Календарне планування 

Розробки уроків 

Увага! До початку 2022-2023 навчального року
до підручника буде готовий зошит оцінювання - поурочного і тематичного.

5/16/2022

STEM-освіта - проект майбутнього. Перспективи та способи впровадження STEM-освіти в навчальну діяльність

 Що таке STEM-освіта ?

STEM-освіта – це низка чи послідовність курсів або програм навчання, яка готує учнів до успішного працевлаштування, до освіти після школи або для того й іншого, вимагає різних і більш технічно складних навичок, зокрема із застосуванням математичних знань і наукових понять.
Чим STEM відрізняється від звичайної спеціалізованої школи?
По-перше, змінюється звична для нас форма викладання, коли урок побудований навколо вчителя. За STEM методикою, в центрі уваги знаходиться практичне завдання чи проблема. Учні вчаться знаходити шляхи вирішення не в теорії, а прямо зараз шляхом спроб та помилок.


4/22/2022

Інноваційні технології змішаного навчання

 Стрімкий розвиток комп’ютерної техніки, застосування її в усіх галузях, повсякденному житті, можливість сучасного комп’ютера зберігати, представляти та обробляти будь-яку інформацію зумовило їх використання в освітній діяльності. Широкомасштабний розвиток педагогіки співпраці, активізація та індивідуалізація навчання, використання креативних технологій навчання змінили роль і місце викладача в навчальному процесі. Зміни, які відбулися в суспільстві наприкінці ХХ сторіччя, призвели до необхідності заміни авторитарної системи синхронного управління навчальною аудиторією асинхронним навчанням. Розвиток комп’ютерних мережних технологій став однією з перспективних платформ для розвитку сучасної системи дистанційної освіти, електронного навчання (e-learning), мобільного навчання (mlearning), які ефективно використовуються для різноманітних форм навчання. В зв’язку з розвитком e-learning визначився новий напрям – змішане навчання (ЗН) (blended learning). Відповідно до цього в усьому світі відбувається стрімкий розвиток індустрії зі створення програмних комплексів e-learningрізної спрямованості, в тому числі систем доставки контенту, організації та управління навчанням – LMS (Learning Management Systems), які об’єднують у собі інструменти адміністрування, комунікацій, оцінки знань, розробки навчальних курсів.

Детальніше...

4/19/2022

Впровадження інноваційних технологій на уроках фізики

 1.    Інноваційні технології навчання.

Наприкінці 90-х років XX століття в педагогічній літературі з’явився новий термін — «інноваційна технологія». Термін «інновація» означає вне­сення в навчальний процес нового (факти, методи, прийоми), що покра­щує діючу систему освіти. 

 Інноваційна освітня технологія – сукупність форм, методів і засобів навчання, виховання та управління, об'єднаних єдиною метою; добір опе­раційних дій педагога з учнем, у результаті яких суттєво покращується мо­тивація учнів до навчального процесу.

Педагогічні інновації - це процес становлення чи вдосконалення теорії і практики освіти, котрий оптимізує досягнення її мети; результат процесу впровадження нового в педагогічну теорію і практику, що оптимізує досягнення освітньої мети.

Інноваційна педагогічна діяльність полягає у розробці, поширенні чи застосуванні освітніх інновацій. Інноваційна освітня діяльність проводиться на рівні навчального закладу, регіональному та всеукраїнському.

Детальніше...

4/07/2022

 Чудова новина для школярів!

Рекомендуємо застосунок для здійснення лабораторних робіт із фізики, хімії та біології.
AR_Book – інтерактивний помічник у проходженні шкільної програми, розроблений компанією Flexreality.
Кількість експериментів збільшується кожного дня.
Завантажити застосунок можна за посиланнями нижче.
Google Play 👉 bit.ly/3x4It0V