Шукати в цьому блозі
9/28/2022
Участь у STEM-майстерні «Від STEM-освіти до міжнародного визнання»
9/22/2022
Інтернет-олімпіада «Крок до знань» у 2022/2023 навчальному році
На виконання Плану всеукраїнських і міжнародних організаційно-масових заходів з дітьми та учнівською молоддю на 2022 рік, затвердженого наказом Міністерством освіти і науки України від 15.12.2021 р. No 1379, у вересні 2022 року – травні 2023 року Національним еколого-натуралістичний центром учнівської молоді буде проведено Всеукраїнську інтернет-олімпіаду «Крок до знань» (далі – Олімпіада).
До участі в Олімпіаді запрошуються учні закладів освіти
віком від 8 до 17 років. Захід проходитиме в дистанційному форматі. Умови
участі розміщені на сайті: https://nenc.gov.ua.
Для участів в Олімпіаді необхідно до 30 грудня 2022 року
зареєструватись за посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeNSOaImUNlhcpk8qvAYX8betbTTxlWt0PMs4Ape2-bbPtljA/viewform.
Олімпіада проводиться у два етапи: І етап – відбірковий;
ІІ етап – фінальний. На відбірковому етапі Олімпіади учасники з 14 до 25 лютого
2023 року виконують тестові завдання з базових дисциплін.
На підставі результатів І етапу організаційний комітет
Олімпіади проведе відбір учасників ІІ (фінального) етапу. Результати відбору
будуть оприлюднені до 01 березня 2023 року на сайті https://nenc.gov.ua (сторінка: «Крок до знань»).
Фінальний етап пройде з 21 до 25 квітня 2023 року у
форматі відеодемонстрації захисту наукових проєктів. Підсумки проведення
інтернет- олімпіади будуть оприлюднені до 01 травня 2023 року на сайті: https://nenc.gov.ua.
У форматі проведення заходу можливі зміни, про що буде
повідомлено організаторами додатково.
Контактна особа: (067) 459-95-28; (Володимир
Комендантов), електронна пошта: steptoknowledge@nenc.gov.ua
9/13/2022
МОАА для юніорів
Шановні учні!
Після першого відбіркового туру 17 вересня для кандидатів в учасники олімпіади буде проведено курс лекцій з підготовки до олімпіади та проведено фінальний відбір, дати і подробиці щодо якого будуть оголошені пізніше.
Всі питання та зауваження пишіть в коментарях до початкового посту або нам на електонну пошту: a n d r i i . o . s i m o n @ g m a i l . c o m!
8/15/2022
ПЛАН
проведення педагогічної
студії з фізики та астрономії
у рамках серпневих
педагогічних студій
з організації
якісного освітнього процесу
в 2022/2023 навчальному році»
1. Сучасні інформаційно-комунікаційні та цифрові технології в організації STEM-орієнтованого навчання.
Олексюк О.Р., доцент
ТОКІППО, кандидат педагогічних наук
2.
Психосоціальна підтримка дітей
в умовах війни.
Жизномірська О.Я., доцент ТОКІППО, кандидат
психологічних наук.
Гайда В.Я., методист ТОКІППО,
доктор філософії
4.
Аспекти організації безпечного освітнього середовища в умовах військовогостану.
Колодійчук
О. Я., доцент ТОКІППО, кандидат педагогічних наук
5. Реалізація STEM-проектів у шкільному курсі фізики та астрономії.
Михайленко В.В., вчитель фізики КЗ НВК "Мишковицької ЗОШ І-ІІІ ст-ДНЗ".
.
6/30/2022
30 червня 2022 року відбувся майстер-клас «Форми і методи формування самоосвітньої компетентності учнів на засадах сталого розвитку» для вчителів фізики та астрономії закладів загальної середньої освіти Тернопільської області.
Зміст
роботи
Гайда В.Я., методист ТОКІППО
2. Особливості впровадження в
освітній процес STEM шляхом реалізації навчальних проектів.
Машталяр О.М., вчитель фізики Комунального заклауд Острівська загальноосвітня школа І-ІІІ
ступенів Великоберезовицької селищної ради
6/22/2022
30 червня 2022 року майстер-клас
30 червня 2022 року, відповідно до плану роботи інституту, відбудеться майстер-клас «Форми і методи формування самоосвітньої компетентності учнів на засадах сталого розвитку» для вчителів фізики та астрономії закладів загальної середньої освіти Тернопільської області.
Для участі в заході потрібно попередньо зареєструватися за покликанням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe2iifK76-zWHPCoz04F5OwRsWhiBHkjxu3TF7Zj4JUxKeRCA/viewform
Початок заходу о 10 год 00 хв.
Усі зареєстровані учасники отримають на електронну адресу, яку вкажуть
під час реєстрації, повідомлення з доступом до трансляції онлайн-семінару. Трансляція
заходу буде доступна у додатку Google Hangouts Meet.
6/09/2022
Підвищення кваліфікації за кошти фізичних та юридичних осіб (30 год.)
Графік
Розпочата реєстрація підвищення кваліфікації учителів фізики та астрономії в період з 4 липня по 7 липня 2022 року (30 год).
5/25/2022
З 24 ТРАВНЯ ДО 29 ТРАВНЯ 2022 РОКУ ТРИВАЄ ВИБІР ПІДРУЧНИКІВ
Авторський колектив:
Гайда В. Я., Подолюк С. М.,
Мідак Л. Я., Фоменко Н. В., Кравець В. І., Кравець І. В., Олійник І. В., Пушкар З. М., Банах С. В., Стахурська В. П., Козловська Л. П.
Науковий редактор: Галина Жирська, кандидат педагогічних наук,
Доцент кафедри загальної біології та методики навчання природничих дисциплін ТНПУ
Навчальна програма «Пізнаємо природу. 5-6 класи (інтегрований курс)»
(авт. Біда Д. Д., Гільберг Т. Г., Колісник Я. І.)
Увага! До початку 2022-2023 навчального року
до підручника буде готовий зошит оцінювання - поурочного і тематичного.
5/16/2022
STEM-освіта - проект майбутнього. Перспективи та способи впровадження STEM-освіти в навчальну діяльність
Що таке STEM-освіта ?
4/22/2022
Інноваційні технології змішаного навчання
Стрімкий розвиток комп’ютерної техніки, застосування її в усіх галузях, повсякденному житті, можливість сучасного комп’ютера зберігати, представляти та обробляти будь-яку інформацію зумовило їх використання в освітній діяльності. Широкомасштабний розвиток педагогіки співпраці, активізація та індивідуалізація навчання, використання креативних технологій навчання змінили роль і місце викладача в навчальному процесі. Зміни, які відбулися в суспільстві наприкінці ХХ сторіччя, призвели до необхідності заміни авторитарної системи синхронного управління навчальною аудиторією асинхронним навчанням. Розвиток комп’ютерних мережних технологій став однією з перспективних платформ для розвитку сучасної системи дистанційної освіти, електронного навчання (e-learning), мобільного навчання (mlearning), які ефективно використовуються для різноманітних форм навчання. В зв’язку з розвитком e-learning визначився новий напрям – змішане навчання (ЗН) (blended learning). Відповідно до цього в усьому світі відбувається стрімкий розвиток індустрії зі створення програмних комплексів e-learningрізної спрямованості, в тому числі систем доставки контенту, організації та управління навчанням – LMS (Learning Management Systems), які об’єднують у собі інструменти адміністрування, комунікацій, оцінки знань, розробки навчальних курсів.