Шукати в цьому блозі

10/03/2024

16.10.24, 16.00 Вебінар "Проведення лабораторних робіт з фізики під час дистанційного навчання"

 Методична служба видавництва «Ранок» весь час посилює постійний методичний супровід учительських спільнот, зокрема і вчителів фізики. Наші навчальні посібники мають електронний додаток  на платформі ІЗЗІ з інтерактивними завданнями, спільноти у мережі «Фейсбук», вайбер-спільноти,  щомісячий вебінарний супровід за актуальною для вчителів тематикою.

 Зокрема,  пропонуємо  долучитися до вебінарів, які ми запланували провести у жовтні 2024 року:

16.10.24, 16.00 -  «Проведення лабораторних робіт з фізики під час дистанційного навчання»

 

Спікери: Рокіцька Уляна Вячеславівна, учителька фізики та математики вищої категорії Боярського академічного ліцею «Гармонія» міста Боярка Фастівського району Київської області.

Михайловська Анастасія Миколаївна, учителька І категорії Березнегуватської гімназії №2 Миколаївської області

Шкута Галина Вікторівна, учителька фізики та математики вищої категорії, учитель-методист Трипільського ліцею Української міської ради Обухівського району Київської області.

РЕЄСТРАЦІЯ:

https://forms.gle/999S4cKZBayhtgmn9

ТРАНСЛЯЦІЯ:

https://youtube.com/live/CajAU9oREXY?feature=share

ПОСИЛАННЯ на  ZOOM:

https://us06web.zoom.us/j/89811729276?pwd=eTfYYAX0ZIQNDqaEnbIjKlpk9eYsoO.1

9/05/2024

Смакулові читання

 Шановні учителі фізики та астрономії закладів загальної середньої освіти Тернопільської області.

Запрошуємо Вас долучитися до проведення педагогічних читань «Реалізація результатів дослідження Олександра Смакули в процесі вивчення фізики»

Дата: 10 вересня 2024 року

Початок роботи:  14:30 год

Місце проведення: ТОКІППО, вул. Громницького 1.

Зміст роботи

1.              Особливості інтеграції наукових доробок Олександра Смакули в шкільний курс фізики.

Василь Гайда, викладач ТОКІППО, доктор філософії.

2.              Найважливіші відкриття Олександра Смакули.

Юрій Скоренький, к.ф.-м.н., доц. каф. фізики ТНТУ ім. І. Пулюя.

3.              Відкрита VR-лабораторія віртуального конструювання атомів.

 Олександр Крамар, к.ф.-м.н., доц. каф. фізики ТНТУ ім. І. Пулюя

8/23/2024

Педагогічна студія вчителів фізики та астрономії 2024

 

23 серпня 2023 р у ТОКІППО у рамках серпневих педагогічних студій з теми «Освіта задля перемоги: сучасні рішення та трансформації» проведення педагогічної студії з фізики та астрономії  на тему «Організація якісного освітнього процесу з фізики та астрономії у 2024\2025 навчальному році: виклики та шляхи їх вирішення». Основна мета заходу полягала в ознайомленні учасників заходу із основними аспектами щодо формування ключових компетентностей школярів відповідно до діючої навчальної програми з фізики і астрономії та особливостей відкритого освітнього простору Нової української школи. Окреслити шляхи реалізації методичних підходів, скерованих на активізацію мотивації учнів та їх пізнавальної активності до вивчення фізики та астрономії.

Із вітальним словом до учасників заходу звернувся Вітенко І.М., заступник директора Тернопільського ОКІППО, кандидат географічних наук, подякував за їх тверду освітянську позицію, побажав творчої праці та віри в перемогу. Особливості впровадження формувального оцінювання в освітньому процесі з фізики та астрономії відповідно до модельних навчальних програм для 7 класу розкрив Гайда В. Я., викладач ТОКІППО, доктор філософії. На особливостях правил поведінки та алгоритму дій під час різних надзвичайних ситуацій в закладах загальної освіти зупинився Колодійчук О. Я., доцент ТОКІППО, кандидат педагогічних наук. Актуальні проблеми реалізації шкільного курсу фізики та астрономії в умовах військового стану розкрив  Шемеля М. А., вчитель фізики НВК «Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ»

 Байковецької ОТГ. Гандзій Р. Я., викладач фізики Галицького фахового коледжу  імені В’ячеслава Чорновола  підняв питання важливості реалізації якісного дидактичного забезпечення особливо в розрізі старшої школи. Питання реалізації практичної складової курсу фізики та астрономії на основі віртуального фізичного експерименту у 7 класі розкрив Кравчук Н. Я., вчитель фізики та астрономії Підволочиського ліцею. Особливості впровадження SТЕМ-освіти як передумови розвитку професійної майстерності педагога в контексті реалізації Концепції «Нова українська школа» у своєму виступі розкрила Миколів З. П., методист ТОКІППО. Про важливість реалізація STEM-проектів у шкільному курсі фізики та астрономії наголосив викладач ТОКІППО Гайда В. Я.

 

6/27/2024

Про проведення Астрономічних боїв

    З метою популяризації астрономічних знань та сприяння вивченню астрономії зацікавленими учнями українських шкіл, зусиллями переможців Міжнародної олімпіади з астрономії та астрофізики попередніх років та їх наставниками, був створений і набув неабиякої популярності веб сайт «АстроПісочниця» (AstroSandBox, ASB) https://www.astrosandbox.com/

    Веб сайт «Астропісочниця» став ініціатором проведення нового виду змагань з астрономії та астрофізики – Астрономічних боїв, який проводиться вже кілька років поспіль і користується неабиякою популярністю серед учнів закладів загальної середньої освіти. Цьогоріч Астрономічні бої будуть проводитись в очному форматі на базі Українського фізико-математичного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка з 10 до 14 серпня 2024 року. 

    До участі у змаганнях запрошуються учні закладів загальної середньої освіти, а також студенти молодших курсів закладів вищої освіти (які не були призерами міжнародних олімпіад в минулому), які цікавляться астрономією та астрофізикою.

     Для учасників участь у заході повністю безкоштовна.

     З усіма матеріалами, стосовно цих змагань, а також реєстраційними формами для учасників та майбутніх членів журі можна ознайомитись за посиланням: https://www.astrosandbox.com/fights

    Реєстраційна форма за посиланням: https://forms.gle/1J45SEvh5EWb5SfQ9

    За додатковою інформацією можна звертатись за телефоном 050-428-88-28, або на електронні адреси: astrosandbox@gmail.com, obdarovani.iitzo@ukr.net.

5/10/2024

Про проведення засідання за круглим столом вчителів фізики

 17 травня 2024 року, відповідно до плану роботи інституту, відбудеться засідання за круглим столом вчителів фізики та астрономії закладів загальної середньої освіти Тернопільської області на тему «Проблеми реалізації STEM-проектів у шкільному курсі фізики».

Для участі в заході потрібно попередньо зареєструватися за покликанням:

https://forms.gle/37AVoiGM8U9z68C97

Початок заходу о 13 год 00 хв.

Усі зареєстровані учасники отримають на електронну адресу, яку вкажуть під час реєстрації, повідомлення з доступом до трансляції онлайн-заходу. Трансляція заходу буде доступна у додатку Google Hangouts Meet.

2/29/2024

Про проведення Всеукраїнського фізичного конкурсу «Левеня» у 2023/2024 навчальному році

Відповідно до Положення про Всеукраїнський фізичний конкурс «Левеня», затвердженого наказом
Міністерства освіти і науки України від 07.05.2012 No 553 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції 24 травня 2012 року за No 820/21132 та листа Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» від 06.11.2023 року No 21/08-1945 Всеукраїнський фізичний конкурс «Левеня» (далі – Конкурс) у 2023/2024 навчальному році для учнів 7-11 класів буде проведено в режимі онлайн з 8 до 10 квітня 2024 року.
Реєстрація учасників Конкурсу здійснюється на онлайн платформі Quiz Win на за посиланням https://levenia.quizwin.pro та триватиме до 1 квітня 2024 р.

Інформацію щодо умов участі, процедури реєстрації та правил відзначення кращих учасників Конкурсу можна отримати на сайті Конкурсу: http://levenia.com.ua

Інструкція для педагогів-координаторів конкурсу та відеопрезентації алгоритму реєстрації вчителів та учнів також доступні для завантаження на сайті Конкурсу: http://levenia.com.ua .

Додаткову інформацію з питань щодо організації конкурсу та умов участі можна отримати надіславши звернення на е-mail Конкурсу: levenia.lviv@gmail.com , або зателефонувавши за номерами: +38(099) 622 98 86, +38(096) 891 41 07.

2/20/2024

Стартувала реєстрація на зимову сесію «STEM-школа – 2024»

 Стартувала реєстрація на зимову сесію STEM-школи. 14-та дистанційна сесія «STEM-школа – 2024» проводитиметься за наступним планом:

01-27.02.2024 – реєстрація: заповнення реєстраційної форми для участі у роботі сесії за покликанням: Registration;

20-25.02.2024 – дистанційне навчання: семінари, STEM-майстерні, самостійне опрацювання навчально-методичних матеріалів відбувається на освітній платформі Українського проєкту «Якість освіти» та доступні у зручний час протягом сесії;

26-28.02.2024 – тестування: опрацювання учасниками тесту в особистому кабінеті за покликанням "cabinet" (вхід в кабінет через введення  електронної пошти, що вказували при реєстрації);

29.02.2024 – видача сертифікатів спікерам, слухачам: за результатами успішного виконання підсумкового тестування (80% правильних відповідей) на 15 академічних годин (0,5 ETSC): сертифікати автоматично завантажуються в особистий кабінет.

У програмі сесії будуть представлені матеріали з актуальних питань STEM-освіти для педагогічних працівників усіх рівнів освіти за напрямами:

  • науково-методичні засади розвитку STEM-освіти в Україні в умовах воєнного стану;
  • нові обрії НУШ: ідеї та ресурси для STEM-навчання, розвитку STEM-середовища;
  • STEM-проєкти, STEM-заняття: теоретичні аспекти, досвід реалізації;
  • партнерська взаємодія для кращих результатів розвитку напрямів STEM-освіти.

Захід підготовлено за ініціативи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» у співпраці з Інститутом педагогіки НАПН України, видавництвом «Видавничий дім «Освіта», регіональними філіями STEM-школи на базі закладів післядипломної педагогічної освіти за технічної підтримки платформи для цифровізації процесу атестації педагогічних працівників – Єдиної атестаційної системи.

Довідково:

Захід організовано:

  • на виконання наказу Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» від 22.01.2024 № 21/03-4 «Про організацію та проведення науково-практичних заходів «STEM-школа – 2024» (URL: imzo.gov.ua);
  • згідно освітньої програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників «STEM-школа: організація освітнього процесу в системі інтегрованого навчання» (URL: imzo.gov.ua).

2/09/2024

 Електронні версії оригінал-макетів підручників в Електронній бібліотеці ДНУ «ІМЗО»

Природнича галузь:
https://lib.imzo.gov.ua/konkursniy-vdbr-pdruchnikv-dlya-7-klasu/prirodnicha-galuz/

2/06/2024

Про проведення фінального етапу І туру конкурсу «Учитель року - 2024»

25-26 січня 2024 року у Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти проходив відбірковий етап І туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024» у номінаціях:

«Українська мова та література», «Образотворче мистецтво», «Географія», «Фізика». 

За результатами відбіркового етапу запрошуємо педагогічних працівників для очної
участі у фінальному етапі І туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024», який відбудеться 11-12 лютого 2024 року
(додаток 1).

Учасникам конкурсу потрібно мати при собі ксерокопії ідентифікаційних кодів для оформлення звітної документації бухгалтерією інституту.

Також запрошуються члени журі кожної з номінацій (додаток 2).


Конкурс відбуватиметься відповідно до Програми (додаток 3).

Заїзд, розміщення, поселення фіналістів та членів журі 11 лютого 2024 р. з 08.00 год. Урочисте відкриття конкурсу о 09.00 в актовому залі ТОКІППО (м.Тернопіль, вул. Громницького, 1).

Детальніше...

2/01/2024

НУШ: сучасні підходи до вибору, адаптації та використання модельної навчальної програми з фізики 7-9 класи.

 07 лютого 2024 року відбудеться вебінар для вчителів фізики закладів загальної середньої освіти Тернопільської області на тему «Навчально-методичний супровід вчителів фізики в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти у 7 класі: особливості впровадження в Новій українській школі».

Для участі в заході потрібно попередньо зареєструватися за покликанням:

https://forms.gle/CGzTmQgtCME71GZd6

Початок заходу о 16 год 00 хв.

Трансляція заходу буде доступна у додатку Zoom за покликанням:

(https://us06web.zoom.us/j/84720164578?pwd=ezMSoAMImFfwN8FU2D2nUDJSQBxrr4.1).

Ключове питання заходу: НУШ: сучасні підходи до вибору, адаптації та використання модельної навчальної програми з фізики.

Спікери:

Фаїна Божинова

учитель фізики Харківскої гімназії № 46,

 учитель-методист,

 відмінник народної освіти України


Борис Кремінський, 

доктор педагогічних наук, доцент,  

головний науковий співробітник відділу роботи 

з обдарованою молоддю,

 ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».


Ілля Гельфгат, 

учитель фізики 

Харківського фізико-математичного ліцею № 27,

заслужений вчитель України, 

кандидат фізико-математичних наук.