Шукати в цьому блозі

5/07/2020

Друзі, цікаво було дізнатися, які хмарні технології ви використовуєте в даний час під час дистанційної підтримки вивчення фізики та астрономії. Що нового опанували? Дякую всім, хто знайшов кілька хвилин, та заповнив форму:


Результати ваших відповідей такі.




8. З якими труднощами Ви зустрілися впроваджуючи хмарні технології?
Потреба швидкісної мережі Інтернет, застаріла техніка.
Практичних навиків
Отримання нової інформації потребує багато часу для освоєння.
Обмежений безкоштовний простір,необхідність постійного підключення інтернету,
не усі учні мають можливість доступу до інтернету
Дані без інтернету не можна отримати. А великі файли ще й завантажуватися можуть довго,
в залежності від швидкості інтернету. Та й тим, хто все ще живе з інтернетом по трафіку
(мобільні оператори не надто люблять безлімітний передачу даних), то і справа завантажувати
 потрібні файли просто не є вигідно.
Проблеми при роботі з таблицями.
Матеріально- технічне забезпечення школи не відповідає сучасним вимогам суспільства
Не у всіх учнів є вдома комп'ютер
Безвідповідальність учнів
Не всі діти мають можливість працювати, оскільки не мають смартфону.
Дуже важко завантажити відео в "хмарку"
Технічні збої. Англомовність деяких сервісів.
Основна проблема перевірка якості знань
Не у всіх дітей є вдома ПК з інтернетом. Шкільні комп'ютери слабенькі
Організація залучення учнів
старий комп'ютер в кабінеті
У дітей відсутні ПК/ноутбук/телефон. Якщо є в декого слабенькі
Заважає іноді повільний інтернет


7. Як Ви вважаєте, чи є певні переваги хмарних технологій у порівнянні з традиційними? Якщо так, то які саме?50 відповідей
Доступ до даних з будь якого комп`ютера чи смартфона підключеного до менежі інтернет, спільна робота з файлами.
Так, цікаво для здобувачів освіти, можливість швидко та якісно оцінювати рівень навчальних досягнень.
Так є. Можна на уроці одночасно опитати навчальний матеріал та одразу оцінити за допомогою онлайн- тестів, з допомогою власного блогу продемонструвати фізичні експеременти, здійснити веб-квести.
Так! Доступ до навчальних матеріалів з будь якого гаджета
так, ефективність і якість
так
Вчитель може отримувати доступ до власної інформації з будь-якого гаджета в будь-якій точці світу.
Так.
Економія часу,нові можливості передачі знань,можливість використання відео та аудіо файлів,вести роботу з великим колом учасників...
З одного боку, ви можете зберігати купу різних даних як на жорсткому диску, тільки у віртуальному просторі.
Зберігати файли будь-якого формату .Файли на диску можна відкривати із смартфона, планшета або комп'ютера. Безкоштовне , безлімітне сховище для фотографій.
Швидка передача інформації
Так є. Ваш власний вінчестер не наповнюється - всі дані зберігаються в мережі. Не потребують потужний ПК. Можна обійтись і смартфоном.
не вбачаю
швидка доступність, нова інформація
Так
Швидкий доступ до власного портфоліо в будь-який момент часу з будь-якого місця знаходження ( За наявності доступу до Інтернету).
вседоступність
Є, доступність практично усюди, мобільність, легкість поширення
Дистанційне навчання, можливість закінчити роботу, розпочату на уроці.
Зниження потреби в підтримці і програмному забезпеченні Можливість працювати в будь-якому місці і в будь-який час Виконання різного роду навчальної роботи, контролю та оцінки в on-line режимі
Переваги є коли потрібно організувати спільну діяльність, кожен робить свій невеликий внесок у загальний проеки
В порівнянні з традиційними хмарні технології дають принципово нові можливості передачі знань та он-лайн комунікації з учнями, організації досліджень, проектної діяльності та адаптації навчального матеріалу до реального життя
доступність з будь-якого комп'ютера
Доповнюють традиційні
Є переваги в швидкості поширення інформації
Дистанційність, різноплановість, доступність,зручність, комунікативність, обмеження в часі для проходження тесту
Використання онлайн тестів на урок дозволяє зекономити час на уроці
 Зручно, цікаво, "в ногу з часом" для сучасних дітей.
Доступ до інформації з будь-якого місця, де є інтернет,
майже всі забезпечені гаджетами, де можна знайти потрібну інформацію
Переваги очевидні! Особливо, у період карантину!
Використання в зручний для користувача час
Зниження потреби в підтримці і програмному забезпеченні. Можливість працювати в будь-якому місці і в будь-який час.
Переваги є! Робота може бути виконана заочно
Дітям цікавіше. Для прикладу наведу опитування у вигляді тесту за допомогою додатку Google.
Це можливість кращого унаочнення навчального матеріалу, його опрацювання у зручний час, хмарні технології зручно використовувати для роботи із зацікавленими та обдарованими учнями, спонукати їх до самоосвіти та ще багато чого. Але хмарні технології не здатні замінити традиційні
Однією з переваг є те що учням цікаво використовувати щось нове для навчання.
Вони різко зросли "в ціні" під час дистанційного навчання в умовах карантину. Попробуйте застосувати традиційні технології не виходячи з дому?!
Так, учням цікавіше пройти тести на мобільному чи комп'ютері чим на листочку.

Немає коментарів:

Дописати коментар