19 серпня 2021 р. у ТОКІППО
з метою ознайомлення учасників заходу із основними аспектами щодо формування
ключових компетентностей школярів відповідно до особливостей відкритого освітнього простору
Нової української школи. Окреслити шляхи реалізації методичних підходів, скерованих на активізацію мотивації
учнів та їх пізнавальної активності до вивчення фізики та астрономії на основі додатка Google Hangouts Meet проводилася педагогічна студія з фізики та астрономії у рамках серпневих
педагогічних студій «Освіта
Тернопільщини: виклики сьогодення та завдання з організації якісного освітнього
процесу в 2021/2022 навчальному році»
Особливості науково-методичного підходу щодо формування ключових компетентностей
учнів на уроках фізики засобами хмарних технологій та
сучасні напрямки впровадження STEM-освіти в
рамках дослідницького підходу до вивчення фізики розкрила Олексюк О.Р., доцент ТОКІППО, кандидат педагогічних наук
Методист ТОКІППО Гайда В.Я., підбив підсумки щодо реалізованих методичних заходів з актуальних питань методики фізики, наголосив про важливу роль кожного учителя у становленні особистості учня та детально зупинився на питанні формування ключових компетентностей учнів на уроках фізики та астрономії відповідно до вимог цифрового суспільства.
Палітру засобів моніторингу рівня досягнення
очікуваних результатів учнів з фізики та
стан участі учнів закладів загальної середньої освіти у ЗНО учасникам заходу
висвітила у своєму виступі Онищук Л.З., методист ТОКІППО.
Досвідом реалізації навчальних
проектів, як засобу
активізації пізнавальної активності учнів на уроках фізики поділилася Мурза
С. З., вчитель фізики ТНВК ШЕЛ №9 ім. І. Блажкевич.
На питаннях формування дослідницької компетентності школярів шляхом реалізації
навчального фізичного експерименту детально зупинився Перунов Р. О. вчитель
фізики Рогачинської ЗОШ І-ІІІ ст. Учитель фізики та астрономії ОЗ Почаївська
ЗОШ І-ІІІ ст. Бондарчук О.В., грунтовно висвітлив особливості реалізації
практичної складової курсу фізики та астрономії на основі віртуального
фізичного експерименту.
Немає коментарів:
Дописати коментар