У Тернопільській області триває підвищення кваліфікації вчителів фізики, що працюють з учнями 8 класів. Навчання проходило відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти та Концепції «Нова українська школа» і мало на меті допомогти педагогам по-новому подивитися на шкільний курс фізики.
👩🏫 У 12 групах навчанням було охоплено близько 250
учителів фізики області. Це була не просто серія лекцій, а простір для
обміну досвідом, обговорення викликів та пошуку рішень.
Як зробити
фізику цікавою для восьмикласників? Як перетворити урок на дослідження, а
шкільний експеримент — на STEM-проєкт? Відповіді на ці та багато інших питань
шукали вчителі фізики Тернопільщини під час навчання у межах освітньої
програми підвищення кваліфікації.
Тематика
занять була надзвичайно актуальною:
·
Методична трансформація курсу фізики 8 класу: від традиційного уроку до сучасного
інтерактивного заняття.
·
Фізичні дослідження як основа STEM-наскрізного навчання: як залучити школярів до
експериментів і досліджень.
·
Розвиток критичного мислення і формування наукового
світогляду учнів.
·
Інтеграція цифрових технологій: від віртуальних лабораторій до
доповненої реальності.
·
Оцінювання навчальних досягнень: формувальне, рівневе,
компетентнісне.
·
Мотивація і рефлексія: як зробити фізику цікавою та життєво необхідною для
підлітків.
·
Навчальні проєкти: від першої ідеї до повноцінної реалізації у класі.
·
Конструювання уроків фізики 8 класу в парадигмі НУШ.
💡 Особливу увагу учителі приділили
питанню: як навчити дітей не просто знати закони фізики, а використовувати
їх для пояснення явищ у реальному житті.
Після
навчання вчителі зазначили, що отримали нові інструменти для роботи, ідеї для
інтеграції фізики з іншими предметами та натхнення для створення власних
навчальних проєктів.
🚀 Завдяки таким освітнім програмам фізика у школах
Тернопільщини стає більш практичною, сучасною та орієнтованою на потреби учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар