Шукати в цьому блозі

9/05/2025

НУШ-2025. Фізика стає ближчою до учнів: у Тернопільській області відбулося навчання для вчителів

     У Тернопільській області триває підвищення кваліфікації вчителів фізики, що працюють з учнями 8 класів. Навчання проходило відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти та Концепції «Нова українська школа» і мало на меті допомогти педагогам по-новому подивитися на шкільний курс фізики.

👩🏫 У 12 групах навчанням було охоплено близько 250 учителів фізики області. Це була не просто серія лекцій, а простір для обміну досвідом, обговорення викликів та пошуку рішень.

Як зробити фізику цікавою для восьмикласників? Як перетворити урок на дослідження, а шкільний експеримент — на STEM-проєкт? Відповіді на ці та багато інших питань шукали вчителі фізики Тернопільщини під час навчання у межах освітньої програми підвищення кваліфікації.

Тематика занять була надзвичайно актуальною:

·                 Методична трансформація курсу фізики 8 класу: від традиційного уроку до сучасного інтерактивного заняття.

·                 Фізичні дослідження як основа STEM-наскрізного навчання: як залучити школярів до експериментів і досліджень.

·                 Розвиток критичного мислення і формування наукового світогляду учнів.

·                 Інтеграція цифрових технологій: від віртуальних лабораторій до доповненої реальності.

·                 Оцінювання навчальних досягнень: формувальне, рівневе, компетентнісне.

·                 Мотивація і рефлексія: як зробити фізику цікавою та життєво необхідною для підлітків.

·                 Навчальні проєкти: від першої ідеї до повноцінної реалізації у класі.

·                 Конструювання уроків фізики 8 класу в парадигмі НУШ.

💡 Особливу увагу учителі приділили питанню: як навчити дітей не просто знати закони фізики, а використовувати їх для пояснення явищ у реальному житті.

Після навчання вчителі зазначили, що отримали нові інструменти для роботи, ідеї для інтеграції фізики з іншими предметами та натхнення для створення власних навчальних проєктів.

🚀 Завдяки таким освітнім програмам фізика у школах Тернопільщини стає більш практичною, сучасною та орієнтованою на потреби учнів.

Фотоальбом




Немає коментарів:

Дописати коментар