Незабаром вийдуть з друку зошити для лабораторних робіт з фізики 
Які матимуть гриф МОН.
та "Збірник самостійних робіт з фізики. 9 клас"
Детальніше із змістом можна ознайомитися:
 У      
2017-2018 навчальному році в
основній школі завершується перехід на навчальні програми, розроблені
відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти,
затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23. 11. 2011 р. № 1392
і затверджені наказом Міністерства освіти і науки України № 664 від 06.06.2012
року зі змінами, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від
29.05.2015 № 585. У зв’язку з прийняттям Концепції
реалізації державної політики у сфері реформування
загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року в
поточному році навчальні програми для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
були оновлені.
У      
2017-2018 навчальному році в
основній школі завершується перехід на навчальні програми, розроблені
відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти,
затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23. 11. 2011 р. № 1392
і затверджені наказом Міністерства освіти і науки України № 664 від 06.06.2012
року зі змінами, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від
29.05.2015 № 585. У зв’язку з прийняттям Концепції
реалізації державної політики у сфері реформування
загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року в
поточному році навчальні програми для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
були оновлені. Відповідно до наказу МОН від 24.02.2017 №310 "Про розроблення навчальних програм для старшої школи", робочими групами, склад яких затверджено наказом МОН від 22.03.2017 № 451, розроблено проекти навчальних програм для учнів 10-11 класів ЗНЗ.
     Відповідно до наказу МОН від 24.02.2017 №310 "Про розроблення навчальних програм для старшої школи", робочими групами, склад яких затверджено наказом МОН від 22.03.2017 № 451, розроблено проекти навчальних програм для учнів 10-11 класів ЗНЗ. основною проблемою залишається забезпеченість кабінетів фізики обладнанням для лабораторних робіт та демонстраційного експерименту. Інший негативний фактор  стосується низької вмотивованості учнів до вивченні фізики та відсутність мультимедійного забезпечення, яке б частково компенсувало відсутність обладнання та стало інструментом для урізноманітнення уроку.
основною проблемою залишається забезпеченість кабінетів фізики обладнанням для лабораторних робіт та демонстраційного експерименту. Інший негативний фактор  стосується низької вмотивованості учнів до вивченні фізики та відсутність мультимедійного забезпечення, яке б частково компенсувало відсутність обладнання та стало інструментом для урізноманітнення уроку.  Дуже цікава стаття була опублікована в журналі "Завуч". Пише вчителька... "Колеги, я пропоную вам прочитати цей матеріал, а потім
обговорити його на методичній нараді, наводячи конкретні приклади з нашої
діяльності.
Дуже цікава стаття була опублікована в журналі "Завуч". Пише вчителька... "Колеги, я пропоную вам прочитати цей матеріал, а потім
обговорити його на методичній нараді, наводячи конкретні приклади з нашої
діяльності. Суб'єкт — це той, хто
діє сам, бо йому так потрібно, і він знає, навіщо, і
розуміє, чому саме так. А учень на такому уроці — як пацієнт у
хірурга: наркоз ввели і щось із ним роблять. Зрозуміло, що для користі,
але що і як — незрозуміло. Та й розуміти не хочеться, прокинусь — побачу, що
відрізали. Тобто щохвилини на уроці учень і не здогадується, що з ним
буде далі. З такого погляду відкритий урок іще гірший від традиційного
(коли можна передбачити, що з тобою буде далі: після опитування — пояснення,
можна буде розслабитися).
Суб'єкт — це той, хто
діє сам, бо йому так потрібно, і він знає, навіщо, і
розуміє, чому саме так. А учень на такому уроці — як пацієнт у
хірурга: наркоз ввели і щось із ним роблять. Зрозуміло, що для користі,
але що і як — незрозуміло. Та й розуміти не хочеться, прокинусь — побачу, що
відрізали. Тобто щохвилини на уроці учень і не здогадується, що з ним
буде далі. З такого погляду відкритий урок іще гірший від традиційного
(коли можна передбачити, що з тобою буде далі: після опитування — пояснення,
можна буде розслабитися).