Шукати в цьому блозі

8/15/2017

Новинки до початку нового навчального року



 Незабаром вийдуть з друку зошити для лабораторних робіт з фізики 

 Які матимуть гриф МОН.

та "Збірник самостійних робіт з фізики. 9 клас"
Детальніше із змістом можна ознайомитися:

8/11/2017

Методичні рекомендації щодо викладання фізики у 2017/2018 н.р. у ЗНЗ



У       2017-2018 навчальному році в основній школі завершується перехід на навчальні програми, розроблені відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23. 11. 2011 р. № 1392 і затверджені наказом Міністерства освіти і науки України № 664 від 06.06.2012 року зі змінами, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 29.05.2015 № 585. У зв’язку з прийняттям Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року в поточному році навчальні програми для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів були оновлені.

Таким чином, у 2017-2018 навчальному році у 7-9 класах загальноосвітніх навчальних закладів навчання фізики здійснюватиметься

за      оновленою           навчальною   програмою,     затвердженою   наказом

МОН України від 07.06.2017 р. № 804, яка розміщена на офіційному веб-сайті Міністерства (http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programi-5-9-klas-2017.html).

У       8-9 класах з поглибленим вивченням фізики навчання здійснюватиметься за навчальною програмою, затвердженою наказом МОН України від 17.07.2015 № 983, розміщеною на сайті Міністерства


      У   старшій школі (10-11 класи) навчання фізики здійснюватиметься відповідно до обраного профілю навчання: на рiвнi стандарту, академiчному або профільному рівні за навчальними програмами для загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України №1021від 28.10.2010 р. зі змінами, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07. 2016 р. № 826 і розміщеними на офіційному веб-сайті Міністерства


Звертаємо увагу, що у 2016 році до навчальних програм з фізики для 10-11 класів внесено зміни, викликані потребою розвантаження навчального матеріалу.

6/08/2017

Громадське обговорення програм 10-11 х класів з фізики та астрономії

     Відповідно до наказу МОН від 24.02.2017 №310 "Про розроблення навчальних програм для старшої школи", робочими групами, склад яких затверджено наказом МОН від 22.03.2017 № 451, розроблено проекти навчальних програм для учнів 10-11 класів ЗНЗ.

     Програми розміщено на офіційному веб-сайті МОН для громадського обговорення 
та за посиланням
     Пропозиції та зауваження до Програм прошу надіслати на електронні адреси:
 gaidavasil@gmail.com та у робочу групу МОН 

5/30/2017

Перші Ґеретівські читання



Вельмишановні колеги!
Запрошуємо Вас узяти участь у роботі Всеукраїнської науково-практичної конференції, що приурочена до Дня пам’яті Ігоря Ґерети.

 Перші Ґеретівські читання
Конференція відбудеться 7 червня 2017 р.
Робочі мови конференції: українська, англійська.
Передбачаються наступні напрямки роботи конференції:
Суспільствознавчий напрям:
1.      Історичні науки
2.      Філологічні науки
3.      Філософські науки
4.      Педагогічні науки
5.      Психологічні науки
Природничо-математичний напрям:
1.      Астрономія та фізика
2.      Математика
3.      Хімія та біологія
4.      Географія та екологія
5.      Медицина та лікарська справа
6.      Агрономія
7.      Інформатика та інформаційні технології
За результатами конференції планується видання збірника тез. Окремо можлива подача статей учасників конференції до фахового видання з відповідної тематики.
6 червня планується семінар на тему «Творча спадщина Ігоря Ґерети».
Можлива заочна участь у конференції.
Заявку на участь у конференції разом із текстом тез виступу просимо надсилати до 4 червня 2017 року з позначкою «Конференція» на електронну адресу (e-mail): tocippo@gmail.com.

5/26/2017

З яким труднощами ви зіткнулися під час викладання фізики у 8 класі?

Впродовж квітня-травня 2017 року наблозі "Учителю фізики"
проводилося опитування щодо основних проблем викладання фізики у 8 класі. Як бачимо, основною проблемою залишається забезпеченість кабінетів фізики обладнанням для лабораторних робіт та демонстраційного експерименту. Інший негативний фактор  стосується низької вмотивованості учнів до вивченні фізики та відсутність мультимедійного забезпечення, яке б частково компенсувало відсутність обладнання та стало інструментом для урізноманітнення уроку. 
Для порівняння діаграма за результатами опитування "З якими труднощами ви зіткнулися під час викладання фізики у 7 класі?"


Як НЕ ТРЕБА проводити відкриті уроки!



Дуже цікава стаття була опублікована в журналі "Завуч". Пише вчителька... "Колеги, я пропоную вам прочитати цей матеріал, а потім обговорити його на методичній нараді, наводячи конкретні приклади з нашої діяльності.
У прагненні успіху немає меж і кордонів, є нові висоти. Останнім часом я вже не можу дивитися відкриті уроки насамперед з однієї причини: суперечність між гума­ністичною риторикою про суб’єкт - суб’єктні стосунки, особистісно зорієнтований підхід та інші атрибути педагогічного гуманізму, з одного боку, і тими маніпуляціями та фо­кусами, до яких вдається вчитель у роботі з учнями, які ледь встигають реагувати на Його на команди.
Суб'єкт — це той, хто діє сам, бо йому так потрібно, і він знає, навіщо, і розуміє, чому саме так. А учень на такому уроці — як па­цієнт у хірурга: наркоз ввели і щось із ним роблять. Зрозуміло, що для користі, але що і як — не­зрозуміло. Та й розуміти не хочеться, прокинусь — побачу, що відрізали. Тобто щохвилини на уроці учень і не здогадується, що з ним буде далі. З такого погляду відкритий урок іще гірший від традиційного (коли можна передбачити, що з тобою буде далі: після опитування — пояснення, можна буде розслабитися).
Отже, маємо перше «не треба». Не треба перетворювати учня на пацієнта..."