Незабаром вийдуть з друку зошити для лабораторних робіт з фізики
Які матимуть гриф МОН.
та "Збірник самостійних робіт з фізики. 9 клас"
Детальніше із змістом можна ознайомитися:
У
2017-2018 навчальному році в
основній школі завершується перехід на навчальні програми, розроблені
відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти,
затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23. 11. 2011 р. № 1392
і затверджені наказом Міністерства освіти і науки України № 664 від 06.06.2012
року зі змінами, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від
29.05.2015 № 585. У зв’язку з прийняттям Концепції
реалізації державної політики у сфері реформування
загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року в
поточному році навчальні програми для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
були оновлені.
Відповідно до наказу МОН від 24.02.2017 №310 "Про розроблення навчальних програм для старшої школи", робочими групами, склад яких затверджено наказом МОН від 22.03.2017 № 451, розроблено проекти навчальних програм для учнів 10-11 класів ЗНЗ.
основною проблемою залишається забезпеченість кабінетів фізики обладнанням для лабораторних робіт та демонстраційного експерименту. Інший негативний фактор стосується низької вмотивованості учнів до вивченні фізики та відсутність мультимедійного забезпечення, яке б частково компенсувало відсутність обладнання та стало інструментом для урізноманітнення уроку.
Дуже цікава стаття була опублікована в журналі "Завуч". Пише вчителька... "Колеги, я пропоную вам прочитати цей матеріал, а потім
обговорити його на методичній нараді, наводячи конкретні приклади з нашої
діяльності.
Суб'єкт — це той, хто
діє сам, бо йому так потрібно, і він знає, навіщо, і
розуміє, чому саме так. А учень на такому уроці — як пацієнт у
хірурга: наркоз ввели і щось із ним роблять. Зрозуміло, що для користі,
але що і як — незрозуміло. Та й розуміти не хочеться, прокинусь — побачу, що
відрізали. Тобто щохвилини на уроці учень і не здогадується, що з ним
буде далі. З такого погляду відкритий урок іще гірший від традиційного
(коли можна передбачити, що з тобою буде далі: після опитування — пояснення,
можна буде розслабитися).