Шукати в цьому блозі

3/19/2020

Національна академія педагогічних наук України


Шановні колеги і друзі!


В умовах карантинних заходів, що здійснюються з метою запобігання поширенню на території України вірусу COVID-19 Національна академія педагогічних наук України пропонує науково- та навчально-методичну підтримку педагогів й учнів закладів освіти різних рівнів у дистанційному режимі.
Електронні ресурси НАПН України, де зосереджено усі види методичної і навчальної літератури, Ви можете використати у дистанційному навчанні здобувачів усіх рівнів освіти.
Електронна бібліотека НАПН України https://lib.iitta.gov.ua/
Електронні бібліотеки окремих наукових установ академії:
Інституту педагогіки http://undip.org.ua/news/library/index.php,
Інституту професійно-технічної освіти https://ivet.edu.ua/repozytarii/produktsiia-ndr,
Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна  http://ipood.com.ua/e-library/,
Інституту обдарованої дитини http://biblos.iod.gov.ua/catalog.php
Інституту вищої освіти https://ihed.org.ua/publications/,
Інституту соціальної та політичної психології http://ispp.org.ua/elektronna-biblioteka/
Університету менеджменту освіти http://umo.edu.ua/scientific-library/depozitary
До Вашої уваги також підготовлений ученими Інституту педагогіки НАПН України збірник «УРОКИ PISA-2018», який містить аналіз одержаних українськими учнями результатів міжнародного дослідження PISA-2018 та шляхи поліпшення якості української освіти, зокрема методичні рекомендації щодо формування читацької, математичної, природничо-наукової компетентностей здобувачів загальної середньої освіти з урахуванням аналізу виявлених недоліків. Режим доступу: http://undip.org.ua/news/library/metod_rekom_detail.php?ID=9825
У рамках реалізації Всеукраїнського проєкту «Розумники» (Smart Kids) для всіх шкіл України відкрито безкоштовний доступ до 50 електронних освітніх ресурсів для 1–4 класів з української мови та математики (http://edugames.rozumniki.ua/subscribe/).
Це можливість забезпечення неперервної освіти та формування навичок самостійного та дистанційного навчання для учнів.
Можливість підвищити професійний рівень та рівень ІК-компетентності з використання електронних освітніх ресурсів для вчителів. А також – підвищити кваліфікацію з питань організації групової роботи з учнями та рівень ІК-компетентності з використання хмарних сервісів (Office 365) «Хмаро орієнтовані технології в сучасній освіті» (http://virt-ikt.blogspot.com/2015/).
Для вчителів природничо-математичних предметів пропонуємо навчальні матеріали з використання систем комп’ютерного моделювання (http://virt-ikt.blogspot.com/2020/01/2020.html)
Пам’ятаймо! Карантин не має зупинити знаннєвий пошук допитливого учня й відповідального вчителя. Йдеться лише про різні форми отримання знань.
Національна академія педагогічних наук України запрошує Вас до співпраці!

3/06/2020

Проєкт Державного стандарту базової середньої освіти


МОН пропонує для громадського обговорення проєкт Державного стандарту базової середньої освіти, розроблений на засадах компетентнісного, діяльнісного та особистісно зорієнтованого підходів у відповідності до Концепції Нової Української школи.
Зауваження та пропозиції до проєкту можна подавати в МОН до 31.03.2020 р. 


базової середньої освіти

3/04/2020

Онлайн-курс для вчителів «З учнями про освіту та кар’єру»

На платформі студії онлайн-освіти EdEra стартує онлайн-курс З учнями про освіту та кар’єру». Це безкоштовний курс для вчителів старших класів, класних керівників, соціальних педагогів, шкільних психологів та батьків про те, як допомогти учням старших класів обрати майбутню професію та заклад для навчання, та що робити, якщо важко визначитися.
Курс розробили EdEra та Консультативний центр мережі EducationUSA в Києві у співпраці з Міністерством освіти і науки України, Міністерством культури, молоді та спорту та Центром «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності».
Реєстрація на курс відкрилася минулого тижня, на нього зареєструвалися вже 1800 людей. 
Перший модуль став доступний сьогодні, наступні будуть відкриватися кожного вівторка.
Курс пропонує інструменти для роботи з учнями та ученицями 8-11 класів: плани уроків, додаткові матеріали, презентації та інтерактивні сценарії консультацій.
Перший модуль присвячений консультуванню учнів щодо самопізнання, визначення кар’єрної та освітньої траєкторії; другий – щодо вибору професійної освіти, третій – вищої освіти в Україні та за кордоном; четвертий – про можливості неформальної та інформальної освіти.
Протягом курсу буде діяти форум для обговорення матеріалу, а після його завершення відбудуться вебінари для відповідей на додаткові запитання слухачів. За результатами підсумкового іспиту слухачі можуть отримати сертифікат про проходження курсу.
Після завершення навчання, вчителям-слухачам курсу запропонують взяти участь у конкурсі на кращий план-конспект уроку щодо профорієнтації. «За його результатами ми оберемо одного переможця, якого номінуємо на участь у міжнародній конференції радників з освіти та кар’єри, яка щороку відбувається у Північній Америці», – зазначила Єлизавета Щепетильникова, старша радниця з питань вищої освіти в США консультативного центру мережі EducationUSA у Києві.
Також 400 вчителів, які пройдуть курс, зможуть взяти участь у додаткових регіональних тренінгах від EducationUSA.

2/13/2020

Обладнання навчального призначення

КАБІНЕТ ФІЗИКИ


Шановні керівники навчальних закладів,
управлінь та відділів освіти!
Пропонуємо до постачання сучасне обладнання для кабінету фізики. Обладнання в наявності.
Дане обладнання відповідає вимогам Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального
призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів,
затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України 22 червня 2016 року No 704.

1/31/2020

Олімпіада з Трудового навчання у Тернопільській області

         ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання відбувся серед учнів 8-11 класів 31 січня 2020 року на базі ТНПУ ім. В.Гнатюка.
В олімпіаді взяли участь 83 учасники – переможці ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання.
До учасників заходу зі словами підтримки та побажаннями проявити свої найкращі якості звернулися Шайнюк Юрій Чеславович, заступник директора ТОКІППО, Голод Надія Миронівна, головний спеціаліст Управління освіти та науки ОДА та Сорока Тарас Петрович, завідувач кафедри  ТНПУ ім. В. Гнатюка, кандидат педагогічних наук.
Переможці олімпіади у складі команди Тернопільської області змагатимуться у ІV етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики у Сумській області, яка відбудеться під час весняних канікул.

Результати олімпіади.

Технічні види праці:



Обслуговуючі види праці:


1/26/2020

Олімпіада з Фізики у Тернопільській області

ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики відбувся серед учнів 8-11 класів 26 січня 2020 року на базі ТНПУ ім. В.Гнатюка.
В олімпіаді взяли участь 93 учасники – переможці ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з астрономії.
До учасників заходу зі словами підтримки та побажаннями проявити свої найкращі якості звернулися Вітенко Ігор Михайлович, заступник директора ТОКІППО, кандидат географічних наук та Скоренький Юрії Любомирович, завідувач кафедри фізики ТНТУ ім. І.Пулюя, кандидат фізико-математичних наук.
Переможці олімпіади у складі команди Тернопільської області змагатимуться у ІV етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики у Полтавській області, яка відбудеться під час весняних канікул.






Вітання переможцям олімпіади та вчителям, які переможців підготували.

Результати олімпіади.

1/16/2020

16 січня 2020 року на базі ТНПУ ім. В.Гнатюка відбувся ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з астрономії   серед учнів 10-11 класів закладів середньої освіти Тернопільської області .
В олімпіаді взяли участь 41 учасник – переможці ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з астрономії.

Переможці у складі команди Тернопільської області змагатимуться у ІVетапі Всеукраїнської учнівської олімпіади у Львівській області, яка відбудеться під час весняних канікул.
Вітання переможцям олімпіади та вчителям, які переможців підготували.
Протоколи олімпіади

            10 клас

12/20/2019

Всеукраїнський конкурс молодіжних проектів з енергозбереження «Енергія і середовище»


Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 12.12.2019 року № 6/922-19 щодо проведення Всеукраїнського конкурсу молодіжних проектів з енергозбереження «Енергія і середовище».
Положення про захід та умови проведення конкурсу в 2019-2020 н.р. розміщено на сайті: https//nеnc.gov.ua.
До участі у заході запрошуються учні, вихованці закладів загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної) освіти віком до 17 років та педагогічні працівники середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної) освіти, які мають досягнення у практичній та проектній діяльності в сфері зміни клімату та біоінженерії. Конкурс проводиться у два етапи:
І етап – відбірковий (заочний);
ІІ етап – фінальний (очний).

Для участі у І етапі конкурсу необхідно до 01.01.2020 року заповнити реєстраційну картку та конкурсну роботу, виконану на електронних носіях.

12/01/2019

      Учителям і методистам з фізики! 
Наказ МОН №1493 від 28.11.2019 р. 
з поясненням щодо "Фізика і астрономія" як один предмет і як два!

11/25/2019

Тренінг для вчителів фізики у ТОКІППО

З метою підвищення рівня психологічної, методико-теоретичної та практичної компетентності вчителів фізики до здійснення фахової діяльності відповідно до основних напрямів державної політики у галузі освіти, запитів громадянського суспільства, установ і закладів освіти, освітніх потреб споживачів освітніх послуг 19-20 листопада 2019 року у Тернопільському ОКІППО відбувся тренінг для вчителів фізики «Психолого-педагогічні засади професійної діяльності вчителя фізики».
Методист відділу навчальних предметів
та професійного зростання педагогів ТОКІППО Гайда В. Я. зупинився на сучасних інноваційних освітніх підходах до створення умов для професійної самореалізації вчителя фізики, навчання дорослих та створення ефективного освітнього середовища з опануванням на практиці новітніми технологіями, методиками, формами, методами професійної діяльності з урахуванням потреб держави, регіонів, закладів освіти, суспільства, громадськості та індивідуальної траєкторії розвитку особистості педагога.
Завідувач кафедри педагогіки, психології
та інклюзивної освіти кравецький В. Є. проінформував учасників про сучасні досягнення науки, вікової психології, педагогіки та методики викладання фізики в закладах середньої освіти.

   Підвищення фахового рівня в умовах впровадження інноваційних технологій в практику, розвиток умінь використовувати сучасні методи роботи, формувати навички групового співробітництва учасники заходу змогли набути під час виконання тренінгових вправ та роботі у форматі інтервізійної групи.

Маємо надію, що участь у заході сприятиме розвитку навичок саморегуляції з метою попередження виникнення негативних емоційних станів в освітньому процесі та розвитку комунікативних навичок з метою підвищення ефективності професійного спілкування.