Шукати в цьому блозі

5/07/2020

Друзі, цікаво було дізнатися, які хмарні технології ви використовуєте в даний час під час дистанційної підтримки вивчення фізики та астрономії. Що нового опанували? Дякую всім, хто знайшов кілька хвилин, та заповнив форму:


Результати ваших відповідей такі.




8. З якими труднощами Ви зустрілися впроваджуючи хмарні технології?
Потреба швидкісної мережі Інтернет, застаріла техніка.
Практичних навиків
Отримання нової інформації потребує багато часу для освоєння.
Обмежений безкоштовний простір,необхідність постійного підключення інтернету,
не усі учні мають можливість доступу до інтернету
Дані без інтернету не можна отримати. А великі файли ще й завантажуватися можуть довго,
в залежності від швидкості інтернету. Та й тим, хто все ще живе з інтернетом по трафіку
(мобільні оператори не надто люблять безлімітний передачу даних), то і справа завантажувати
 потрібні файли просто не є вигідно.
Проблеми при роботі з таблицями.
Матеріально- технічне забезпечення школи не відповідає сучасним вимогам суспільства
Не у всіх учнів є вдома комп'ютер
Безвідповідальність учнів
Не всі діти мають можливість працювати, оскільки не мають смартфону.
Дуже важко завантажити відео в "хмарку"
Технічні збої. Англомовність деяких сервісів.
Основна проблема перевірка якості знань
Не у всіх дітей є вдома ПК з інтернетом. Шкільні комп'ютери слабенькі
Організація залучення учнів
старий комп'ютер в кабінеті
У дітей відсутні ПК/ноутбук/телефон. Якщо є в декого слабенькі
Заважає іноді повільний інтернет


7. Як Ви вважаєте, чи є певні переваги хмарних технологій у порівнянні з традиційними? Якщо так, то які саме?50 відповідей
Доступ до даних з будь якого комп`ютера чи смартфона підключеного до менежі інтернет, спільна робота з файлами.
Так, цікаво для здобувачів освіти, можливість швидко та якісно оцінювати рівень навчальних досягнень.
Так є. Можна на уроці одночасно опитати навчальний матеріал та одразу оцінити за допомогою онлайн- тестів, з допомогою власного блогу продемонструвати фізичні експеременти, здійснити веб-квести.
Так! Доступ до навчальних матеріалів з будь якого гаджета
так, ефективність і якість
так
Вчитель може отримувати доступ до власної інформації з будь-якого гаджета в будь-якій точці світу.
Так.
Економія часу,нові можливості передачі знань,можливість використання відео та аудіо файлів,вести роботу з великим колом учасників...
З одного боку, ви можете зберігати купу різних даних як на жорсткому диску, тільки у віртуальному просторі.
Зберігати файли будь-якого формату .Файли на диску можна відкривати із смартфона, планшета або комп'ютера. Безкоштовне , безлімітне сховище для фотографій.
Швидка передача інформації
Так є. Ваш власний вінчестер не наповнюється - всі дані зберігаються в мережі. Не потребують потужний ПК. Можна обійтись і смартфоном.
не вбачаю
швидка доступність, нова інформація
Так
Швидкий доступ до власного портфоліо в будь-який момент часу з будь-якого місця знаходження ( За наявності доступу до Інтернету).
вседоступність
Є, доступність практично усюди, мобільність, легкість поширення
Дистанційне навчання, можливість закінчити роботу, розпочату на уроці.
Зниження потреби в підтримці і програмному забезпеченні Можливість працювати в будь-якому місці і в будь-який час Виконання різного роду навчальної роботи, контролю та оцінки в on-line режимі
Переваги є коли потрібно організувати спільну діяльність, кожен робить свій невеликий внесок у загальний проеки
В порівнянні з традиційними хмарні технології дають принципово нові можливості передачі знань та он-лайн комунікації з учнями, організації досліджень, проектної діяльності та адаптації навчального матеріалу до реального життя
доступність з будь-якого комп'ютера
Доповнюють традиційні
Є переваги в швидкості поширення інформації
Дистанційність, різноплановість, доступність,зручність, комунікативність, обмеження в часі для проходження тесту
Використання онлайн тестів на урок дозволяє зекономити час на уроці
 Зручно, цікаво, "в ногу з часом" для сучасних дітей.
Доступ до інформації з будь-якого місця, де є інтернет,
майже всі забезпечені гаджетами, де можна знайти потрібну інформацію
Переваги очевидні! Особливо, у період карантину!
Використання в зручний для користувача час
Зниження потреби в підтримці і програмному забезпеченні. Можливість працювати в будь-якому місці і в будь-який час.
Переваги є! Робота може бути виконана заочно
Дітям цікавіше. Для прикладу наведу опитування у вигляді тесту за допомогою додатку Google.
Це можливість кращого унаочнення навчального матеріалу, його опрацювання у зручний час, хмарні технології зручно використовувати для роботи із зацікавленими та обдарованими учнями, спонукати їх до самоосвіти та ще багато чого. Але хмарні технології не здатні замінити традиційні
Однією з переваг є те що учням цікаво використовувати щось нове для навчання.
Вони різко зросли "в ціні" під час дистанційного навчання в умовах карантину. Попробуйте застосувати традиційні технології не виходячи з дому?!
Так, учням цікавіше пройти тести на мобільному чи комп'ютері чим на листочку.

Відбувся онлайн-семінар учителів Тернопільської області

З метою розкриття універсальність навчального фізичного експерименту в процесі
формування дослідницької компетентності учнів та розвитку навичок винахідництва; формувати готовність учителів до впровадження засобів реалізації віртуального фізичного експерименту та удосконалення
методики їх застосування на уроках фізики та астрономії 07 травня 2020 року відбувся онлайн-семінар «Формування дослідницької компетентності учнів на основі віртуального фізичного експерименту».
     Трансляція заходу була доступна для зареєстрованих учасників у додатку Google Hangouts Meet. Під час заходу методист ТОКІППО Гайда В. Я. зосередив увагу слухачів на методичних засадах формування дослідницької компетентності учнів восвітньому процесі. Особливу увагу звернув на потребі розвитку навичок самостійної роботи та самоосвітньої компетентності в освітньому процесі під час вивчення фізики. Досвідом реалізація практичної частини курсу фізики засобами дистанційного навчання поділилася Климчук А. Ю.,
вчитель фізики Теребовлянської ЗОШ І-ІІІ ст. №2. Огляд напрямків використання технології BYOD у процесі вивчення фізики та астрономії здійснив Касьянчук В. Д., учитель фізики опорного закладу Горинської ЗОШ І-ІІІ ст. Кременецького району.
У виступі особливу увагу слухачів звернув на переваги використання учнівських мобільних пристроїв (смартфонів, ноут- та нетбуків, планшетів та смартфонів в освітньому процесі та на уроках

фізики зокрема. На питанні формування дослідницької компетентності учнів на основі віртуального фізичного експерименту фокусував увагу вчителів Михайленко В. В.вчитель фізики Настасівської ЗОШ І-ІІІ ст. Тернопільського району. Перунов Р.О., вчитель Рогачинської ЗОШ І-ІІІ ст Бережанського району продемонстрував особливості дистанційної роботи з учнями з використанням флеш-анімацій.

5/02/2020


    Друзі, цікаво дізнатися які хмарні технології ви використовуєте в даний час під час дистанційної підтримки вивчення фізики та астрономії. Що нового опанували? Знайдіть будь-ласка, кілька хвилин, та заповніть форму:

4/30/2020

Онлайн-семінар для вчителів фізики та астрономії у ТОКІППО

          Запрошуємо 07 травня 2020 р до участі в онлайн-семінарі «Формування дослідницької компетентності учнів на основі віртуального фізичного експерименту».
У програмі заходу передбачено розгляд таких питань: 

1.               Методичні засади формування дослідницької компетентності учнів в освітньому процесі.
2.               Реалізація практичної частини курсу фізики засобами дистанційного навчання.
3.               Використання технології BYOD у процесі вивчення фізики та астрономії.
4.          Формування дослідницької компетентності учнів на основі віртуального фізичного експерименту.


Для участі в заході вчителям фізики та астрономії потрібно попередньо зареєструватися, заповнивши форму. 

Трансляція заходу буде доступна у додатку Google Hangouts Meet. Всі зареєстровані учасники отримають посилання для перегляду трансляції на електронну адресу, яку вкажуть під час реєстрації.


Початок трансляції: 10:00 год.
          

7 клас. Фізика. Лабораторна робота “З’ясування умов плавання тіл” 


8 клас. Фізика. 

Робота і потужність електричного струму


9 клас. Фізика. 

Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу. 

10 клас. Фізика.Розв’язування задач на тему: 

Тверді тіла. Будова та механічні властивості



4/22/2020

PhET симуляції дослідження  Сила Архімеда 

Опис

Коли об'єкти будуть плавати і коли вони будуть тонути? Дізнайтеся, яка плавучість блоків. Стрілки показують прикладені сили, і ви можете змінювати властивості блоків і рідини.

Приклади навчальних цілей


  • Передбачте, чи буде тіло тонути або плавати, коли його помістити в рідину, враховуючи густину тіла і рідини
  • Застосуйте визначення густини рідин і твердих тіл
  • Поясніть зв'язок між виштовхувальною силою на об'єкт з вагою, яку витісняє рідина
  • Опишіть, як виштовхувальна сила пов'язана з відносною густиною тіла в рідині
  • Передбачте вагу повністю або частково зануреного тіла, якщо відомі маса й об'єм
  • Опишіть сили, які діють на повністю або частково занурене тіло
  • Поясніть, як тіло, яке має більшу густину, ніж вода може втриматися на плаву, розмістивши його на тілі, який має меншу густину, ніж вода.

4/21/2020

Безкоштовні ресурси для підготовки до ЗНО з фізики

Онлайн-курси.

1. "Механіка"

Цей курс дуже вдало поєднує теоретичний фундамент та практичну частину. Ви навчитесь використовувати отримані навички не тільки для розв'язання шкільних задач, а і для побудови власних проектів на основі фізичних законів. Курс дає можливість опанувати матеріал по темі механіка для успішного складання ЗНО.

2. «ЗНО фізика»

Курс «ЗНО фізика» покликаний допомогти всім охочим вступникам поглибити та закріпити набуті знання зі шкільного курсу фізики.
Якщо вам потрібна фізика для вступу на омріяний факультет, то курс з підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) від Центру електронного навчання ХНУ імені В.Н. Каразіна допоможе здійснити мрію.
Курс підготовки допоможе:
  • отримати ґрунтовні знання з фізики шкільного рівня;
  • пройти тести завдань, що були на ЗНО минулих років;
  • ознайомитися з порадами, мобільними додатками і додатковими інтернет-ресурсами для успішного складання ЗНО з фізики;
  • отримати консультації провідних викладачів фізичного факультету ХНУ імені В. Н. Каразіна;
  • знайти однодумців та зав’язати знайомства з ними на форумах курсу;
  • впевнено скласти ЗНО з фізики;
  • розпочати навчання на омріяному факультеті.

Тести минулих років.

1. Тести ЗНО онлайн з фізики.
2. Підготовка до ЗНО з фізики, тести минулих років, відповіді, програма.
3. Пройти пробне тестування онлайн. 
4. Тести минулих років (гарна якість).

Підручники, посібники тощо.

1. Бібліотека матеріалів. 
2. Книги до підготовки.
3. Онлайн підручник з фізики.

Сайти вчителів фізики.

1. Сайт Надії Кривенко.
2. Сайт Огієнка В.В.

Youtube канали.

1. Школа фізики.
2. Buki онлайн відео уроки.

Блоги.

1. Блог вчителів фізики тернопільського району. 

 

Інше.

1. Як самостійно підготуватися до ЗНО? (поради)
2. Група у фейсбуці "ЗНО Фізика".
3. Фізика - опорні конспекти.
4. Відео. Розв'язання тестів минулих років.
5. Лайфхак. Хитрощі ЗНО фізика. 
6. Клуб ZNO.