Шукати в цьому блозі

8/03/2020

Астрономічні бої.

     З метою популяризації астрономічних знань та сприяння вивченню астрономії зацікавленими учнями українських шкіл, переможцями Міжнародної олімпіади з астрономії та астрофізики попередніх років, та їх наставниками, створено веб сайт «АстроПісочниця» (AstroSandBox, ASB)
https://www.astrosandbox.com/ та започатковано новий вид змагань з астрономії та астрофізики - Астрономічні бої.
     Цьогорічні карантинні обмеження не дозволили провести Астробої в очній формі, тому команда «Астропісочниці» прийняла рішення провести цей захід в онлайн-форматі. Найімовірніше цей захід відбудеться протягом 14-20 серпня 2020 року.
     До участі у змаганнях запрошуються учні закладів загальної середньої освіти, а також цьогорічні переможці ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з астрономії.
     З усіма матеріалами, стосовно цих змагань, а також реєстраційними формами для учасників та майбутніх членів журі можна ознайомитись за посиланням: 

6/24/2020

Про організацію та проведення заходу «Інженерний тиждень - 2021»


З метою ознайомлення педагогічної громадськості з інноваційними освітніми технологіями, необхідними для реалізації концептуальних засад Нової української школи, розвитку напрямів STEM-освіти Інститут модернізації змістуосвіти (відділ STEM-освіти) спільно з ГО «Про.Про.Лаб» проводить в 2020/2021 навчальному році захід «Інженерний тиждень». Участь безкоштовна.
Запрошуємо педагогічних працівників взяти участь у конкурсі розробки практичних завдань для кейсу методичних матеріалів «Інженерний тиждень - 2021» до 31 серпня 2020 року. За результатами конкурсу організаторами буде відібрано 16 завдань, які увійдуть до кейсу методичних матеріалів «Інженерний  тиждень - 2021». Педагоги-переможці отримають сертифікати та грошові винагороди (за сприяння ГО «Про.Про.Лаб»).
Авторство буде зазначено на бланках завдань і сайті проєкту (https://engineeringweek.org.ua). 
Детальніше з умовами конкурсу та прикладами завдань «Інженерний тиждень - 2020» можна ознайомитися за посиланням (https://bit.ly/2MDWXw6 ). 
Додаткові запитання надсилайте на поштову скриньку engineeringweekua@gmail.com
Просимо поінформувати заклади освіти області про конкурс та захід «Інженерний тиждень - 2021».

6/17/2020

У середу, 17 червня відбулось пробне ЗНО з фізики. Так як і з усіх інших предметів, воно відбулось в онлайн режимі. Для того, щоб взяти учась у пробному ЗНО з фізики, зареєстрованим учсникам потрібно було скачати тестовий зошит із своїх кабнетів. Тестові зошити та бланки відповідів, також доступні для скачування на даній сторінці.
На сайті Ерудит.нет Ви також можете переглянути завдання та відповіді із інших предметів пробного ЗНО 2020: української мови і літературиматематика (розв’язки з поясненням) англійська моваісторія Українихіміїбіологіїгеографія та французька, іспанська, німецька мови.
Скачати завдання пробного ЗНО 2020 з фізики;
Скачати таблицю переведення тестових балів ЗНО 2019 з фізики у 12 і 200-бальну шкалу

Переглянути завдання пробного ЗНО 2020 з фізики онлайн


6/04/2020

Відбувся онлайн-семінар вчителів фізики та астрономії.


04 червня  2020 року, відповідно до плану роботи інституту,
відбудвся онлайн-семінар вчителів фізики та астрономії закладів загальної середньої освіти Тернопільської області «Формування дослідницької компетентності учнів на основі віртуального фізичного експерименту».
Трансляція заходу була доступна у додатку Google Hangouts Meet.
Мета заходу полягала у розкритті універсальності навчального фізичного експерименту в процесі формування дослідницької
компетентності учнів та розвитку навичок винахідництва; формувати готовність учителів до впровадження засобів реалізації віртуального фізичного експерименту та удосконалення методики їх застосування на уроках фізики та астрономії.
Методист Тернопільського ОКІППО Гайда В.  Я. зупинився на методичних засадах формування дослідницької компетентності учнів на основі віртуального фізичного експерименту. Наголосив на
важливості організації освітнього процесу на засадах сталого розвитку, формування громадянської позиції та відповідального ставлення до оточуючого середовища. Вказав на потребі впроваджувати у практику роботи вчителя фізики творчих форм роботи, які б сприяли активності учнів у вивченні фізики та забезпечували сприятливі умови для формування самоосвітньої компетентності учнів.


Вчитель  фізики Синьківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Заліщицького
району Боднар Н.І. обгрунтував важливість використання на уроках фізики засобів реалізації віртуального фізичного експерименту. Охарактеризував особливості застосування середовища Algodoo в системі шкільного фізичного експерименту. Детально зупинився на  питанні моделювання механічних явищ, теплових та оптичних явищ
за допомогою додатку Algodoo. Продемонстрував алгоритм дій вчителя при плануванні віртуального експерименту у середовищі Algodoo та реалізації навчальних проектів.

6/02/2020

Онлайн-семінар вчителів фізики та астрономії


04 червня  2020 року відбудеться онлайн-семінар Формування дослідницької компетентності учнів на основі віртуального фізичного експерименту».
вчителів фізики та астрономії закладів загальної середньої освіти Тернопільської області «
Для участі в заході потрібно попередньо зареєструватися за покликанням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfHdY6fyt3zb0GGROKPeIj8XK5_fHd1chJHmm-Z6Hr1D7mr1A/viewform
Початок заходу о 10 год 00 хв.
Усі зареєстровані учасники отримають на електронну адресу, яку вкажуть під час реєстрації, повідомлення з доступом до трансляції онлайн-семінару. Трансляція заходу буде доступна у додатку Google Hangouts Meet.

5/28/2020

Онлайн-семінар вчителів трудового навчання


28 травня  2020 року з метою ознайомлення вчителів трудового навчання та технологій з особливостями застосування хмарних технологій під час організації дистанційного навчання учнів закладів загальної середньої освіти відбувся онлайн-семінар вчителів трудового навчання та технологій закладів загальної середньої освіти Тернопільської області «Особливості організації дистанційного
навчання на уроках трудового навчання та технологій з використанням хмарних технологій».
В ході заходу Гайда В. Я., методист Тернопільського ОКІППО зупинився на методичних засадах організації дистанційного навчання з використанням хмарних технологій та особливостях завершення навчального року.
Теоретичні та методичні аспекти використання методики «Перевернутий клас» для трудового
навчання учнів розкрив Колодійчук О.Я., викладач ТОКІППО, кандидат педагогічних наук. Майстер-клас з питань впровадження хмарних технологій в освітній процес під час дистанційного навчання провела Галас Г. М., вчитель трудового навчання та технологій Козівської ЗОШ І-ІІІ ст №1. Учитель детально зупинилася на питанні використання електронної дошки Padlet
як інструменту збору інформації для всіх учасників освітнього процесу та організація дистанційного навчання засобами інтерактивної платформи  Google Classroom.

Переглянути відеозапис онлайн-семінару.

5/19/2020



Стратегію сталого розвитку України в умовах глобалізації спрямовано на досягнення європейських стандартів життя та зміцнення конкурентоздатності нашої держави шляхом ефективної взаємодії економіки, науки, освіти, реалізації низки заходів щодо розвитку людського капіталу, залучення інноваційних технологій до всіх сфер діяльності суспільства та прогресивних державних і соціальних процесів. Обираючи курс на зміцнення конкурентоздатності, Україна спирається на власні ключові переваги на світовому ринку, до яких традиційно відносять: інноваційність, високий індекс людського капіталу та міцні соціальні зв'язки.

Пропозиції та зауваження до проєкту можна надсилати до 04 червня 2020 року на е-пошту gaidavasil@gmail.com або b_kudrenko@mon.gov.ua з темою повідомлення «Громадське обговорення».

5/18/2020