Шукати в цьому блозі

9/24/2020

У Тернополі відбувся тренінг вчителів фізики та астрономії

З метою реалізації навчально-методичного та технологічного інструментарію в умовах цифровізації освіти; надання освітніх послуг для забезпечення належного рівня сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності учителя та розвиток професійної майстерності вчителів фізики та астрономії в

умовах реалізації Концепції "Нова українська школа" 24 вересня 2020 року у Тернопільському ОКІППО за допомогою онлайн-платформи Meet відбувся тренінг «Хмарні сервіси Google в роботі вчителя ЗЗСО. Classroom  як одна з платформ організації дистанційного навчання» для вчителів фізики та астрономії закладів ЗСО Тернопільської області. У заході взяли участь 45 учителів. 

     В ході тренінгу педагоги мали можливість поглибити рівень інформаційно-цифрової компетентності; ознайомитися з особливостями впровадження хмарних сервісів Google для ефективного управління освітнім процесом  у закладі освіти; опанувати основи використання додатків Google для налагодження взаємодії між учасниками освітнього процесу; навчилися налаштувати сервіс Classroom та створення предметних курсів для організації дистанційного навчання у ЗЗСО під час міні лекції та виконання практичних завдань під супроводом методиста ТОКІППО Гордої Г.А.

Методист ТОКІППО Гайда В.Я. зупинився на питаннях дистанційного навчання в школі: як навчити дитину вчитися. Презентував віртуальні лабораторні роботи з фізики, які дають можливість виконати практичну частину курсу фізики дистанційно.

 

Відеотрансляція тренінгу.

8/19/2020

Відбулася Серпнева студія - 2020 Фізиків

 1.              Формування основних компетентностей учнів на уроках фізики та астрономії відповідно довимог цифрового суспільства.

Гайда В.Я., методист ТОКІППО

2.              Навчальний фізичний експериментяк важливим засобом формування предметної та ключових компетентностей учнів підчас вивчення фізики .

Боднар Н.І., вчитель фізики Синьківської ЗОШ І-ІІІ ст.

Заліщицького району

Касянчук В.Д., вчитель фізики Горинської ЗОШ І-ІІІ ст.

 Кременецького району


 

3.              Навчальні проекти, як засіб активізації пізнавальної активності учнів на уроках фізики.

Дворський В. Д., вчитель фізики Бережанської ЗОШ №2 

4.              Розвиток інтересу, творчих здібностей і мотиваціїучнів до навчання фізики під час розв’язування фізичних задач.

Климчук А.Ю., вчитель фізики Теребовлянської ЗОШ I-III ст. №2

Теребовлянського району

5.              Формування дослідницької компетентності школярівшляхом використання елементів STEAM-освіти на уроках фізики. 

 Михайленко В. В., вчитель фізики Настасівської ЗОШ І-ІІІ ст.

Тернопільського району

Проектна діяльність Перунов Р. О. - вчитель фізики Рогачинської ЗОШ І-ІІІ ст.

 Бережанського району

6.              Реалізація практичної складової курсу астрономії з використанням сучасного цифрового обладнання.

Шемеля М. А., вчителя фізики НВК «Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ»

Формування компетентностей на кроках астрономії . Бондарчук О.В., вчитель фізики та астрономії ОЗ Почаївська ЗОШ І-ІІІ ст.

Свинарик-Іващенко Т.О., керівник гуртка НВК «Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ»

8/07/2020

Проведення фінального етапу XXІІІ Всеукраїнського турніру юних винахідників і раціоналізаторів

    Фінальний етап XXІІІ Всеукраїнського

турніру юних винахідників і раціоналізаторів планується провести у листопаді 2020 року у м. Києві на базі Українського фізико-математичного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Турнір буде проведено відповідно до вимог «Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності» (зі змінами), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22 вересня 2011 р. No 1099, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2011 р. за No 1318/20056.

Завдання, що пропонуються для I етапу турніру, 

розміщено на сайті Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» ( https :// imzo. gov. ua/ )

8/03/2020

Астрономічні бої.

     З метою популяризації астрономічних знань та сприяння вивченню астрономії зацікавленими учнями українських шкіл, переможцями Міжнародної олімпіади з астрономії та астрофізики попередніх років, та їх наставниками, створено веб сайт «АстроПісочниця» (AstroSandBox, ASB)
https://www.astrosandbox.com/ та започатковано новий вид змагань з астрономії та астрофізики - Астрономічні бої.
     Цьогорічні карантинні обмеження не дозволили провести Астробої в очній формі, тому команда «Астропісочниці» прийняла рішення провести цей захід в онлайн-форматі. Найімовірніше цей захід відбудеться протягом 14-20 серпня 2020 року.
     До участі у змаганнях запрошуються учні закладів загальної середньої освіти, а також цьогорічні переможці ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з астрономії.
     З усіма матеріалами, стосовно цих змагань, а також реєстраційними формами для учасників та майбутніх членів журі можна ознайомитись за посиланням: 

6/24/2020

Про організацію та проведення заходу «Інженерний тиждень - 2021»


З метою ознайомлення педагогічної громадськості з інноваційними освітніми технологіями, необхідними для реалізації концептуальних засад Нової української школи, розвитку напрямів STEM-освіти Інститут модернізації змістуосвіти (відділ STEM-освіти) спільно з ГО «Про.Про.Лаб» проводить в 2020/2021 навчальному році захід «Інженерний тиждень». Участь безкоштовна.
Запрошуємо педагогічних працівників взяти участь у конкурсі розробки практичних завдань для кейсу методичних матеріалів «Інженерний тиждень - 2021» до 31 серпня 2020 року. За результатами конкурсу організаторами буде відібрано 16 завдань, які увійдуть до кейсу методичних матеріалів «Інженерний  тиждень - 2021». Педагоги-переможці отримають сертифікати та грошові винагороди (за сприяння ГО «Про.Про.Лаб»).
Авторство буде зазначено на бланках завдань і сайті проєкту (https://engineeringweek.org.ua). 
Детальніше з умовами конкурсу та прикладами завдань «Інженерний тиждень - 2020» можна ознайомитися за посиланням (https://bit.ly/2MDWXw6 ). 
Додаткові запитання надсилайте на поштову скриньку engineeringweekua@gmail.com
Просимо поінформувати заклади освіти області про конкурс та захід «Інженерний тиждень - 2021».

6/17/2020

У середу, 17 червня відбулось пробне ЗНО з фізики. Так як і з усіх інших предметів, воно відбулось в онлайн режимі. Для того, щоб взяти учась у пробному ЗНО з фізики, зареєстрованим учсникам потрібно було скачати тестовий зошит із своїх кабнетів. Тестові зошити та бланки відповідів, також доступні для скачування на даній сторінці.
На сайті Ерудит.нет Ви також можете переглянути завдання та відповіді із інших предметів пробного ЗНО 2020: української мови і літературиматематика (розв’язки з поясненням) англійська моваісторія Українихіміїбіологіїгеографія та французька, іспанська, німецька мови.
Скачати завдання пробного ЗНО 2020 з фізики;
Скачати таблицю переведення тестових балів ЗНО 2019 з фізики у 12 і 200-бальну шкалу

Переглянути завдання пробного ЗНО 2020 з фізики онлайн


6/04/2020

Відбувся онлайн-семінар вчителів фізики та астрономії.


04 червня  2020 року, відповідно до плану роботи інституту,
відбудвся онлайн-семінар вчителів фізики та астрономії закладів загальної середньої освіти Тернопільської області «Формування дослідницької компетентності учнів на основі віртуального фізичного експерименту».
Трансляція заходу була доступна у додатку Google Hangouts Meet.
Мета заходу полягала у розкритті універсальності навчального фізичного експерименту в процесі формування дослідницької
компетентності учнів та розвитку навичок винахідництва; формувати готовність учителів до впровадження засобів реалізації віртуального фізичного експерименту та удосконалення методики їх застосування на уроках фізики та астрономії.
Методист Тернопільського ОКІППО Гайда В.  Я. зупинився на методичних засадах формування дослідницької компетентності учнів на основі віртуального фізичного експерименту. Наголосив на
важливості організації освітнього процесу на засадах сталого розвитку, формування громадянської позиції та відповідального ставлення до оточуючого середовища. Вказав на потребі впроваджувати у практику роботи вчителя фізики творчих форм роботи, які б сприяли активності учнів у вивченні фізики та забезпечували сприятливі умови для формування самоосвітньої компетентності учнів.


Вчитель  фізики Синьківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Заліщицького
району Боднар Н.І. обгрунтував важливість використання на уроках фізики засобів реалізації віртуального фізичного експерименту. Охарактеризував особливості застосування середовища Algodoo в системі шкільного фізичного експерименту. Детально зупинився на  питанні моделювання механічних явищ, теплових та оптичних явищ
за допомогою додатку Algodoo. Продемонстрував алгоритм дій вчителя при плануванні віртуального експерименту у середовищі Algodoo та реалізації навчальних проектів.