https://ternofizik.blogspot.
Шукати в цьому блозі
2/11/2021
2/09/2021
Шановні колеги!!!
Надсилаємо Вам інформаційне повідомлення та запрошення на Всеукраїнську науково-
До участі в конференції запрошуються науковці, науково-педагогічні та педагогічні працівники, докторанти, аспіранти, магістранти, студенти, керівники та педагогічні працівники закладів освіти, методисти обласних інститутів післядипломної освіти та інших методичних установ, представники громадських організацій та всі зацікавлені проблематикою конференції.
Ознайомитися з вимогами до оформлення тез конференції можна в інформаційному повідомленні, що додається. Для участі у роботі конференції просимо надіслати до 17 травня 2021 року на електронну адресу (kafikt@ippo.edu.te.ua) тези доповіді (див. Додаток 1) та заповнити заявку учасника за вказаним посиланням (https://forms.gle/
За підсумками роботи конференції планується випуск збірника з матеріалами конференції.
Просимо поінформувати усіх зацікавлених осіб.
Адреса сайту конференції https://cutt.ly/
1/29/2021
Посилання на трансляцію Астрофестивалю незабаром буде доступною.
Трансляція буде доступною у Fasebook
Завдання астроквесту Google form (Вписати слово)
12/17/2020
На допомогу вчителям фізики і астрономії
1. Аксельруд В. У. Спостереження та досліди під час вивчення фізики. Фізика в школах України. 2019. No 13/14. С. 49-62.
2. Андрєєва А., Кириленко О. Використання технології «Перевернутий клас» на уроках фізики. Фізика та астрономія в рідній школі. 2020. No 1. С. 23-26.
3. Астапенко В. Особистісно-орієнтована педагогічна техніка. Фізика в школах України. 2019. No 9/10. С. 42-45.
4. Атаманчук П. Управління процесами формування природничо-наукової компетентності майбутнього фахівця. Фізика та астрономія в рідній школі. 2020. No 3. С. 17-22.
5. Банак Р. Застосування навчально-інформаційного середовища: «Віртуальний кабінет фізики» для контролю рівня знань учнів з фізики. Фізика та астрономія в рідній школі. 2019. No 2. С. 27-31.
12/09/2020
Вебінар «Можливості інтеграції Spike Prime у шкільну програму з фізики та інформатики»
Відділ STEM-освіти Інститут модернізації змісту освітиі нформує
про проведення вебінару «Можливості інтеграції Spike Prime у шкільну програму з фізики та інформатики». Вебінар організовано ТОВ «Інноваційні Освітні Рішення» з метою ознайомлення педагогічних працівників закладів загальної освіти різних типів і форм власності з новітніми технологіями та застосуванням їх в освітньому процесі.Захід відбудеться 10 грудня 2020 року о 15:00.
Учасники вебінару дізнаються про:
- організацію STEM-уроків;
- Spike Prime – огляд новинки;
- приклади використання методичних матеріалів на уроках фізики та інформатики.
Для участі необхідно зареєструватися та заповнити заявку за
посиланням: https://forms.gle/3wtY9PiYytgqQvoMA
Напередодні вебінару на зареєстровану електронну адресу буде надіслано
лист з посиланням, за яким можна буде перейти до участі у вебінарі.
Участь безкоштовна. Всім слухачам буде надано сертифікат учасника.
11/20/2020
24 листопада тренінг для учителів фізики
24 листопада 2020 року відбудеться онлайн-тренінг для вчителів фізики та астрономії
«Психолого-педагогічний супровід професійної діяльності вчителя в контексті вимог Нової української школи».
Початок роботи о 12 год 00 хв.
Тренінг відбуватиметься на платформі онлайн-сервісу Google Meet.
10/26/2020
10/22/2020
У ТОКІППО відбувся онлайн-семінар вчителів фізики
З метою формування здатності та готовності вчителів
фізики реалізовувати змістову лінію «Підприємливість і фінансова грамотність», яка націлена на розвиток лідерських ініціатив, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі; забезпечення кращого розуміння практичних аспектів фінансових питань 21 жовтня 2020 р. у ТОКІППО відбувся онлайн-семінар вчителів фізики таастрономії на тему «Реалізація наскрізної змістової лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» у курсі фізики закладів ЗСО». В ході заходу методист Тернопільського ОКІППО Гайда В. Я. зупинився на тенденціях організації освітнього процесу на засадах сталого розвитку. Звернув увагу слухачів на реалізації наскрізних змістових ліній як засобуформування ціннісних і світоглядних орієнтацій учня. У продовження розвитку теми методист Тернопільського ОКІППО Криховець-Хом’як Л. Я. зупинилася на прикладних аспектах реалізації наскрізної змістової лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» при вивченні шкільного курсу фізика.