Стрімкий розвиток комп’ютерної техніки, застосування її в усіх галузях, повсякденному житті, можливість сучасного комп’ютера зберігати, представляти та обробляти будь-яку інформацію зумовило їх використання в освітній діяльності. Широкомасштабний розвиток педагогіки співпраці, активізація та індивідуалізація навчання, використання креативних технологій навчання змінили роль і місце викладача в навчальному процесі. Зміни, які відбулися в суспільстві наприкінці ХХ сторіччя, призвели до необхідності заміни авторитарної системи синхронного управління навчальною аудиторією асинхронним навчанням. Розвиток комп’ютерних мережних технологій став однією з перспективних платформ для розвитку сучасної системи дистанційної освіти, електронного навчання (e-learning), мобільного навчання (mlearning), які ефективно використовуються для різноманітних форм навчання. В зв’язку з розвитком e-learning визначився новий напрям – змішане навчання (ЗН) (blended learning). Відповідно до цього в усьому світі відбувається стрімкий розвиток індустрії зі створення програмних комплексів e-learningрізної спрямованості, в тому числі систем доставки контенту, організації та управління навчанням – LMS (Learning Management Systems), які об’єднують у собі інструменти адміністрування, комунікацій, оцінки знань, розробки навчальних курсів.
Шукати в цьому блозі
4/22/2022
4/19/2022
Впровадження інноваційних технологій на уроках фізики
1. Інноваційні технології навчання.
Наприкінці 90-х років XX століття в педагогічній літературі з’явився новий термін — «інноваційна технологія». Термін «інновація» означає внесення в навчальний процес нового (факти, методи, прийоми), що покращує діючу систему освіти.Інноваційна педагогічна діяльність
полягає у розробці, поширенні чи застосуванні освітніх інновацій. Інноваційна освітня діяльність
проводиться на рівні навчального закладу, регіональному та всеукраїнському.
4/07/2022
Чудова новина для школярів!
4/04/2022
Методичні рекомендації
щодо окремих питань завершення 2021/2022 навчального року
Щодо організації освітнього процесу та тривалості навчального року
У межах академічної автономії, відповідно до частин третьої та четвертої статті 10 Закону України «Про повну загальну середню освіту» питання організації освітнього процесу, виконання освітньої програми, навчального плану є внутрішнім питанням кожного закладу загальної середньої освіти, його педагогічної ради та завданням педагогічних працівників.
З огляду на зазначене Міністерство освіти і науки рекомендує закладам загальної середньої освіти:
завершити 2021/2022 навчальний рік, самостійно визначивши день закінчення освітнього процесу шляхом внесення, за необхідності, відповідних змін до структури навчального року, визначеної закладом;
забезпечити виконання освітніх програм, навчальних програм та навчального плану за рахунок ущільнення навчального матеріалу, організації самостійної навчальної діяльності учнів, додаткових консультацій з використанням технологій дистанційного навчання тощо та внести відповідні зміни до календарно-тематичного планування з предметів інваріантної та варіативної складової навчального плану закладу освіти для забезпечення якісного виконання програм без урахування показників з кількості днів;
звернути увагу на необхідність психологічної підтримки дітей, у тому числі після завершення навчального року. Відповідні матеріали розміщено на сайтах Міністерства освіти і науки України та Інституту модернізації змісту освіти за посиланнями:
- https://mon.gov.ua/ua/news/mon-zapuskaye-informacijnukampaniyu-pro-te-yak-zaspokoyiti-ditej-pid-chas-vijni - інформаційні матеріали «Психологічна турбота про дітей під час військових дій;
- https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad - Всеукраїнський розклад (психологічні хвилинки);
- https://poruch.me/ - проєкт психологічної підтримки «ПОРУЧ» (групи психологічної підтримки для підлітків, для батьків, для психологів) - спільний проєкт Міністерства освіти і науки України, Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), Українського інституту когнітивно-поведінкової терапії та ГО «ВГЦ «Волонтер»;
- https://imzo.gov.ua/psyholohichnyj-suprovid-ta-sotsialno-pedahohichna-robota/materialy-dlia-vykorystannia-v-roboti-pid-chas-voiennykh-diy/ - матеріали для використання в роботі, записи вебінарів, «Гаряча лінія», контакти психологів тощо.
3/30/2022
Освітнє програмне рішення для вивчення природничих наук Roqed Science
Компанія B2B Solutions хоче бути максимально корисною у цей складний для час, тому ми даруємо БЕЗКОШТОВНИЙ доступ до навчального ПЗ ROQED для вивчення природничих наук, на цей період.
ROQED Science надає користувачеві можливість створювати інтерактивні уроки, використовуючи наявні в програмі 3D-моделі для освіти. Наявні такі режими: дослідження, анімація, слайди та практика.Форма реєстрації для отримання безкоштовного доступу до моделей Roqed Science на період військового стану в Україні від компанії B2B Solutions.
Детальніше про програмне забезпечення на офіційному сайті представника в Україні www.roqed.com.uaта на сайті розробника
www.roqed.com
Завантажити демо-версію для Windows або Android можна за посиланням:
www.roqed.com/purchase
Нажаль, ми призупинили наші вебінари по навчанню вчителів, але ви можете отримати відеозаписи
вебінарів по навчанню роботи з Roqed Science за посиланням
www.bit.ly/b2bgdrive
Виникли запитання?
ТОВ В2В Солюшнз бул. Л. Українки 34 м. Київ, Україна
info@b2b-solutions.com.ua
3/29/2022
3/24/2022
Інформаційні матеріали для психологічної і навчальної підтримки умовах війни
Українські діти та вчителі зараз змушені ховатися в сховищах від щогодинних ракетних обстрілів і переживати страшенні психологічні травми. Саме тому спільно з партнерами та закладами вищої освіти підготовлено серії інформаційних матеріалів від Світлани Ройз
для психологічної підтримки дітей, а також організовано щоденні онлайн зустрічі на https://facebook.com/eduhub.in.ua/ з сертифікованими психологами Асоціації інноваційної та цифрової освіти.
3/14/2022
10 безкоштовних мобільних додатків із доповненою реальністю
Найпростіший варіант елементів доповненої реальності – це зображення, відео, 3D-модель або текст, які з'являються на екрані смартфона при наведенні його камери на якусь мітку. Міткою може служити якесь зображення чи навіть предмет. Крім того, доповнена реальність дозволяє впливати на об'єкт.
3/10/2022
Як працювати у програмі Tracker
Лабораторні роботи, які можуть бути виконанні за допомогою програмного засобу Tracker
10 клас. Робота № 1. Дослідження прямолінійного рівноприскореного руху
10 клас. Робота № 3. Дослідження руху тіла, кинутого під кутом до горизонту
11/18/2021
Он-лайн семінар «Хмарні сервіси у професійній діяльності вчителів фізики та астрономії»
18 листопада 2021 року у ТОКІППО на платформі онлайн-сервісу Google Meet відбувся он-лайн семінар «Хмарні сервіси у професійній діяльності вчителів фізики та астрономії». Мета заходу полягала в ознайомленні учасників заходу із основними аспектами щодо особливостей використання хмарних сервісів в освітньому процесі з фізики та астрономії; формувати готовність учителів до впровадження засобів хмарних технологій для реалізації віртуального фізичного експерименту та удосконалення методики навчання фізики та астрономії.
Зокрема, Олексюк О. Р., доцент ТОКІППО, кандидат педагогічних наук проаналізувала еволюцію форм і методів навчання на уроках фізики спричинених активним впровадженням сервісів хмарних технологій.
Методист ТОКІППО Гайда В. Я., детально
зупинився на методичних засадах формування самоосвітньої компетентності учнів в
освітньому процесі засобами хмарних технологій, методичними та дидактичними
розробками, які розміщенні на блозі «Учителю фізики» та складають потужний
мультимедійний супровід реалізації практичної складової шкільного курсу фізики.
Учитель фізики Ладичинської гімназії Гриб М. М. поділився
власним досвідом створення дидактичного забезпечення та мультимедійного супроводу
вивчення курсу фізики в основній школі на основі хмарних сервісів. Деякі
аспекти реалізації практичної складової курсу астрономії засобами хмарних
технологій розкрив Шемеля М. А., вчитель фізики НВК «Лозівської ЗОШ І-ІІІ ст.
– ДНЗ».
Вчитель фізики КЗ НВК
"Мишковицької ЗОШ І-ІІІ ст-ДНЗ" Михайленко В. В., поділився напрацюваннями та перспективами реалізації
навчального фізичного експерименту на основі апаратно-обчислювальної платформи ARDUINO.