19
червня 2019 року у Тернопільському обласному комунальному інституті
післядипломної педагогічної освіти відбувся тренінг
учителів-тренерів, які викладатимуть
фізику та астрономію з 1 вересня
поточного року в 11 класі. Під час заходу методист ТОКІППО Гайда В. Я.
акцентував увагу присутніх на питаннях формування самоосвітньої компетентності
учнів під час реалізації практичної складової навчального фізичного
експерименту. Презентував наповнені навчальним контентом блоги «Експеримент» (Режим доступу https://fizikternopil.blogspot.com/),
«7 клас» (Режим доступу https://ternofizik7.blogspot.com/) та «8 клас» (Режим доступу https://ternofizik8.blogspot.com/), які сприятимуть ефективнішому засвоєнню базових фізичних понять шкільного курсу фізики школярами. Михайленко В. В., вчитель фізики Настасівської ЗОШ І-ІІІ ст. Тернопільського району, анонсував вихід з друку методичних посібників «Фізика. Зошит для лабораторних робіт. 10 кл. Автори В. Я. Гайда, М. І. Садовий, О. М. Трифонова, С. З. Мурза та «Фізика. Зошит для лабораторних робіт.
10 кл. Автори В. Я. Гайда, М. І. Садовий, О. М. Трифонова, В.В.Михайленко. та зупинився на питаннях методики їх використання, відповідно до меитодичних рекомендацій МОН та «Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів»
«7 клас» (Режим доступу https://ternofizik7.blogspot.com/) та «8 клас» (Режим доступу https://ternofizik8.blogspot.com/), які сприятимуть ефективнішому засвоєнню базових фізичних понять шкільного курсу фізики школярами. Михайленко В. В., вчитель фізики Настасівської ЗОШ І-ІІІ ст. Тернопільського району, анонсував вихід з друку методичних посібників «Фізика. Зошит для лабораторних робіт. 10 кл. Автори В. Я. Гайда, М. І. Садовий, О. М. Трифонова, С. З. Мурза та «Фізика. Зошит для лабораторних робіт.
10 кл. Автори В. Я. Гайда, М. І. Садовий, О. М. Трифонова, В.В.Михайленко. та зупинився на питаннях методики їх використання, відповідно до меитодичних рекомендацій МОН та «Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів»
На особливостях
методичного супроводу вчителів фізики під час викладання фізики в 11 класі та
реалізації навчальних проектів на засадах компетентнісного підходу зупинився
Дворський В. Д., вчитель фізики Бережанської ЗОШ №2 Тернопільської області та
наголосив на важливості діяльнісного підходу під час реалізації практичної
складової курсу.
Учасники
заходу послухали доповідь Шемелі М. А., вчителя фізики НВК «Лозівська ЗОШ І-ІІІ
ст.-ДНЗ» Тернопільської області про роботу першої сільської астрономічної
обсерваторії та її роль у реалізації астрономічного складника предмета «Фізика
та астрономія» в 11 класі та ознайомилися із посібником «Астрономія. Робочий зошит. 11 клас / С.
Мохун. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2018. – 64 с.».
Матеріали тренінгу.
Навчальні програми з фізики та астрономії
Сучасні тенденції організації освітнього процесу з фізики на засадах сталого розвитку
Методи формування самоосвітньої компетентності на уроках фізики та астрономії
Реалізація навчальних проектів з фізики на засадах діяльнісного підходу
Робочий зошит з астрономії
Матеріали тренінгу.
Навчальні програми з фізики та астрономії
Сучасні тенденції організації освітнього процесу з фізики на засадах сталого розвитку
Методи формування самоосвітньої компетентності на уроках фізики та астрономії
Реалізація навчальних проектів з фізики на засадах діяльнісного підходу
Робочий зошит з астрономії