Випробування «Методичний практикум»
Мета: визначення рівня предметно-методичної компетентності конкурсанта / конкурсантки. Формат: письмова робота з виконання методичних завдань.
Кейс випробування, однаковий для всіх конкурсантів / конкурсанток, визначають жеребкуванням.
Тривалість виконання – до 3 годин.
Для оцінювання роботи шифрують.
Орієнтовні критерії оцінювання:
предметно-методична компетентність;
гнучкість педагогічного мислення;
вміння конкурсанта / конкурсантки використовувати сучасні підходи до організації освітнього процесу;
урахування вікових особливостей учнів.
Випробування «Тестування»
Мета: визначення рівня професійної компетентності конкурсанта / конкурсантки.
Формат: комп’ютерне тестування.
Зміст тестових завдань передбачає запитання з предмета та методики його навчання, педагогіки та психології.
Завдання відкритого типу передбачають розв’язування задач підвищеної складності.
Тривалість випробування залежить від кількості тестових завдань.
Випробування «Урок»
Мета: визначення рівня педагогічної майстерності конкурсанта / конкурсантки.
Формат: проведення уроку в 7–11 класах.
Кейс випробування (клас, тема уроку) визначають для кожного конкурсанта / конкурсантки жеребкуванням. Теми уроків вибирають відповідно до навчальних програм та календарнотематичного планування, за якими відбувається освітній процес в класі, де проходитиме конкурсний урок.
Тривалість підготовки – не менше ніж 20 годин.
Тривалість уроку – 45 хвилин.
Орієнтовні критерії оцінювання:
науковість, предметно-методична компетентність, творчий підхід;
спрямованість на формування цілісності знань, предметних та ключових компетентностей, цінностей;
реалізація наскрізних змістових ліній;
результативність і доцільність використання методів, прийомів, засобів і форм роботи;
професійні якості вчителя;
дотримання норм організації та проведення уроку.
Випробування «Фізичний експеримент»
Мета: визначення рівня володіння конкурсантом / конкурсанткою методикою та технікою шкільного фізичного експерименту.
Формат: розроблення та виконання фізичного експерименту з використанням запропонованого обладнання.
Обладнання для фізичного експерименту визначають жеребкуванням.
Вид фізичного експерименту конкурсант / конкурсантка визначає самостійно.
Тривалість підготовки – до 2,5 годин.
Тривалість виступу – до 20 хвилин, запитання журі – до 5 хвилин.
Орієнтовні критерії оцінювання:
логічність, послідовність побудови завдань експерименту, чіткість інструкції для учнів щодо виконання експерименту;
володіння технікою виконання експерименту, вміння користуватися обладнанням, приладами, інструментами;
правильність виконання завдань і висновків.
Випробування «Я так роблю»
Мета: виявлення вміння конкурсанта / конкурсантки представляти власний педагогічний досвід з організації освітнього процесу в умовах змішаного навчання.
Формат: представлення власного досвіду розв’язання методичної проблеми.
Вибір теми, видів та форм навчальної діяльності, технологій, методів, прийомів роботи конкурсант / конкурсантка здійснює самостійно.
Тривалість виступу – до 20 хвилин, запитання журі – до 5 хвилин.
Орієнтовні критерії оцінювання: оригінальність та новизна представленого досвіду;
доцільність вибору технологій, методів і прийомів, майстерність та ефективність їх використання;
відповідність технологій, методів і прийомів поставленій дидактичній меті, змісту й очікуваним результатам навчання;
дотримання принципів академічної доброчесності;
цінність змісту представленого досвіду для педагогічної спільноти.